fbpx

Mados ir meno profesorė Jules Dagonet: skaitmeninė mada – tai rytojaus įgūdžių planavimas, nesnauskite!

Skaitmeninės mados ir meno profesorė Jules Dagonet gegužę Kazimiero Simonavičiaus universitete ir Vytauto Didžiojo universitete skaitė paskaitų ciklą „Mados industrijos revoliucija – nuo žaidybinių mados eksperimentų iki pasaulinių e-komercijos projektų“.

Privataus sektoriaus duomenų apsaugos pareigūnų mokymai

Valstybinė duomenų apsaugos inspekcija mokymus rengia kartu su Kazimiero Simonavičiaus universitetu.

Stebėkite Teisės baigiamųjų darbų gynimus

Kazimiero Simonavičiaus universiteto Teisės vientisųjų studijų programos studentų baigiamųjų darbų gynimai vyks gegužės 19-20 dienomis.

Kazimiero Simonavičiaus universiteto Studentų atstovybė turi naują prezidentę!

Praėjusių metų pabaigoje KSU Studentų atstovybė (SA) išsirinko naują prezidentę – Justę Miliauskaitę, III-čio kurso Rinkodaros ir reklamavimo studentę. Kaip Justina sako, perimti SA vadovavimą per pačia pandemiją, kai visos veiklos persikėlė į nuotolinę erdvę, buvo tikras iššūkis.

Rinkodaros ir reklamavimo studijos – norintiems tapti skaitmeninio marketingo specialistais

Pastaraisiais metais pastebimas vis didėjantis rinkodaros ir reklamos specialistų poreikis ir tai nėra nuostabą keliantys faktai. Fizines parduotuves vis dažniau pakeičia elektroninės, o verslo savininkai vis didesnį dėmesį skiria savo verslo plėtrai skaitmeninėje erdvėje. Čia svarbiausiais dalyviais ir geidžiamiausiais specialistais tampa ekspertai, gebantys koordinuoti visus su skaitmenine rinkodara, marketingu ir reklama susijusius procesus. Didėjantį skaitmeninio marketingo specialistų poreikį atspindi ir Užimtumo tarnybos duomenys: 2020 – 2021 m. kovo mėn. duomenimis, reklamos ir rinkodaros specialistai buvo pirmoje TOP – 10 paklausiausių profesijų pozicijoje.
Daugialypes žinias ir įgūdžius šiems specialistams suteikia Kazimiero Simonavičiaus universiteto rinkodaros ir reklamavimo bakalauro studijos. Nuo 2018 m. šios studijos išskirtinai orientuotos į skaitmeninio marketingo sritį ir tapo pagrindiniu būsimų profesionalų tobulėjimo šaltiniu.
Apie šios studijų programos unikalumą, aktualumą ir pagrindinius jos principus, kalbinome KSU Verslo mokyklos direktorę, lektorę Deimantę Žilinskienę.

Kas yra skaitmeninis marketingas? Kur jis taikomas?

„Skaitmeninis marketingas tai yra įvairios marketingo priemonės, kanalai, strategijos, kurie yra taikomi ir egzistuoja skaitmeninėje erdvėje, siekiant informacinių, pardavimų, produktų ar paslaugų pasiekiamumo ar žinomumo didinimo bei kitų tikslų. Sprendimų priėmime operuojama daugybe rodiklių, ieškoma jų tarpusavio ryšių tam, kad būtų galima padaryti išvadas ir kurti naujas strategijas, siekiant atitinkamų pardavimų ar kitų tikslų įvairiuose sektoriuose, organizacijose. O būtent įvairiapusiai testuoti, matuoti, analizuoti, parinkti skirtingas priemones skirtingiems segmentams ir padeda skaitmeninio marketingo įrankiai ir, žinoma, profesionalus skaitmeninio marketingo specialistas, gebantis tinkamai parinkti ir naudoti atitinkamus įrankius, priemones“.

Koks šios studijų programos unikalumas?

„Pagrindiniais šios studijų programos išskirtinumais įvardinčiau tai, kad tai yra vienintelė tokia išskirtinai į skaitmeninį marketingą orientuota bakalauro studijų programa Lietuvoje, kurioje be gilių teorinių žinių suteikimo taip pat didžiulis dėmesys skiriamas ir studentų praktinių įgūdžių lavinimui. Mūsų studentai jau antrame kurse kuria skaitmeninio marketingo projektus pagal verslo klientų užsakymus, projektinio darbo procese yra mentoriaujami mūsų socialinių partnerių iš skaitmeninio marketingo ar skaitmeninės komunikacijos agentūrų. Taip pat studijų metu daug laiko skiriama ir skaitmeninės grafikos dizaino, video turinio kūrimui. Šie studijų dalykai ugdo studentų kūrybinius ir technologinius gebėjimus, sudaro sąlygas sėkmingoms karjeroms platesniame profilyje. Taip pat studijų programa išskirtinė dar ir tuo, kad išplėtoję gausų socialinių programos partnerių tinklą ir integravę į studijų programą „Fast Track Digital marketing“ karjeros mentorystės programą, studentai be projektinio darbo užduočių su rinkos lyderiais ir didžiaisiais prekės ženklais, taip pat turi ir nuolatines konsultacijas asmens prekės ženklo kūrimo, karjeros, darbo pokalbių, CV, „Linkedin“ profilio gerinimo ir kitais klausimais, padedančiais greitai, sklandžiai ir kokybiškai įsilieti į darbo rinką, pagrįstai pasitikėti savo jėgomis ir žiniomis“.

Kuo ir kokiose srityse, įstaigose absolventai gali įsidarbinti?

„Kazimiero Simonavičiaus universiteto rinkodaros ir reklamavimo studijų programos absolventai gali dirbti įvairiose skaitmeninio marketingo bei skaitmeninės komunikacijos agentūrose, o taip pat ir įvairiose kitose privataus bei viešojo ar nevyriausybinio sektoriaus organizacijose, dirbti rinkodaros, skaitmeninio marketingo ar komunikacijos specialistais, projektų vadovais, kūrybiniais vadovais, žiniasklaidos planuotojais, konsultantais, rinkos tyrimų specialistais, pardavimų vadybininkais ar vadovais bei kita. Svarbu suvokti, kad tokių specialistų poreikis yra įvairiose organizacijose ir labai įvairiuose sektoriuose – pradedant nuo švietimo iki draudimo ar sveikatos sektorių. Juk visuose šiuose sektoriuose, organizacijose, startuoliuose ir panašiai, pardavimai, komunikacija ir marketingas yra neatsiejama veiklos dalis“.

Kokių dalykų yra mokoma ir kokių kompetencijų turintį studentą ruošia KSU?

„KSU rinkodaros ir reklamavimo bakalauro studijų programa sukonstruota siekiant atsižvelgti į keturias pagrindines kompetencijų ,,kolonas”, užtikrinančias sėkmingą skaitmeninės rinkodaros specialisto ateitį profesinėje veikloje: asmeninio augimo ir tobulėjimo, verslo ir verslumo, pardavimų ir skaitmeninių paslaugų kūrimo bei įgyvendinimo, turinio ir skaitmeninio dizaino bei grafikos kūrimo kompetencijos. Taigi, mūsų studentai atsižvelgiant į programos koncepciją, skaitmeninio marketingo tendencijas, darbo rinkos poreikius, studijuoja su šiomis, anksčiau išvardintomis, kompetencijomis susietus studijų dalykus, tokius kaip skaitmeninės rinkodaros pagrindai, integruota marketingo komunikacija, teisiniai aspektai skaitmeninėje erdvėje, verslo komunikacija ir derybos, marketing research, elgsenos kainodara, e – komercija, social media analytics for marketing, rinkodara socialiniuose tinkluose ir vartotojų pasiekiamumas, business analytics, paieškos rinkodara, video turinio kūrimas ir virusinė rinkodara, skaitmeninės grafikos dizainas, prekės ženklo valdymas, krizinių situacijų valdymas viešojoje erdvėje, kūrybinis rašymas ir reklaminių tekstų kūrimas, mobilusis marketingas, vartotojų patirties valdymas ir kita“.

KSU rinkodaros ir reklamavimo studijos – tai geriausias pasirinkimas norintiems įgyti perspektyvią, šiuolaikinius verslo poreikius įgyvendinančią profesiją ar pagerinti jau turimus įgūdžius. Čia studentų laukia naujausias aktualijas atitinkančios žinios, dar studijų metu jų pritaikymas praktikoje, patyrę Lietuvos bei užsienio skaitmeninio marketingo ekspertai bei inovatyvi mokymosi aplinka.

Kviečiame į atvirą nuotolinę paskaitą apie skaitmeninę madą

Gegužės 14 d. 15 val. skaitmeninės mados ir meno profesorė Jules Dagonet skaitys paskaitą “Mados industrijos revoliucija – nuo žaidybinių mados eksperimentų iki pasaulinių e-komercijos projektų”.

Ar galima studijuoti privačiame Universitete nemokamai?

Dažnai girdime, jog mokslas privačiuose universitetuose yra mokamas, todėl prieinamas ne visiems. Kazimiero Simonavičiaus universiteto išplėtota stipendijų sistema užtikrina, jog Universiteto durys yra atviros kiekvienam gerai besimokančiam ir motyvuotam studentui, nepriklausomai nuo jo finansinių galimybių. Kaip ši sistema veikia, kas gali ja pasinaudoti, ir ką apie galimybę gauti stipendijas galvoja dabartiniai Kazimiero Simonavičiaus universiteto studentai.

Pasirašyta bendradarbiavimo sutartis su Lietuvos auditorių rūmais!

Kazimiero Simonavičiaus Universiteto Rektorius prof. dr. Arūnas Augustinaitis kartu su Universiteto Verslo mokyklos direktore Deimante Žilinskiene bei Teisės fakulteto prodekanu Olegu Beriozovu susitiko su Lietuvos auditorių rūmų Prezidente Ingrida Pūriene bei direktoriumi Mariumi Lanskoronskiu.

Valstybės kontrolė: nuo teorijos iki praktikos. Auditavimo ypatumai ir iššūkiai.

Kviečiame gegužės 13 dieną, 16:00 val., sudalyvauti atviroje nuotolinėje paskaitoje „Valstybės kontrolė: nuo teorijos iki praktikos. Auditavimo ypatumai ir iššūkiai“.

Laisvesni nei įprasta viešbučiai – galimybė studentams

Iki pandemijos pavasarį Vilniaus viešbučiams ypatingai stigdavo laisvų kambarių, tačiau koronavirusui negailestingai smogus pasaulio turizmui, svetingumo verslas per metus neteko 85 proc. pajamų ir prarado apie 30 proc. darbuotojų. Viešbučiams laukiant klientų pagausėjimo, jų tušti kambariai buvo pasitelkti išskirtiniam pramogų ir turizmo industrijų specialistų ruošimo projektui.

Studijos būsimiems vadovams, norintiems kurti maksimalią vertę

Geras vadovas – tai plati ir diskusijas kelianti sąvoka. Šiandien vadovai vertinami ne tik pagal savo profesines žinias, nuopelnus ar asmenines pergales. Ne mažiau svarbūs ir tokie gebėjimai, kaip išugdytas mokėjimas priimti drąsius sprendimus, lankstumas prisitaikant prie situacijų ar veržlumas siekiant geriausių asmeninių ir bendrų įmonės rezultatų.

Nuotolinė atvira paskaita – „Skaitmeninės technologijos naujojoje madoje“

Paskaitos metu pranešėja supažindins su priaugintos realybės skaitmeninės mados projektais, skaitmeniniu dizainu, kūno skenavimu, virtualios aplinkos patirtimis ir ateities technologijomis.