PROGRAMA
Vasario 24 d.
14.20 – 16.00 val.
1/10 Kaip populiarinti turistinės traukos vietovę ir didinti turistų srautą? (įvadinė paskaita)
Seminaro tikslas – atlikti konkrečios turistinės traukos vietovės rinkodaros vertinimą ir nustatyti naujus rinkodaros tikslus, siekiant populiarinti vietovę ir skatinti jos lankomumą.
Kovo 3 d.
14.20 – 17.35 val.
2/10 Turizmo paslaugų vartotojai: poreikiai, segmentacija, ateities vartotojo paveikslas
Seminaro tikslas – išmokyti vertinti turizmo paslaugų esamų ir būsimų vartotojų poreikius, adaptuojant juos turistinės įmonės kuriamai vertei.
Kovo 10 d.
14.20 – 17.35 val.
3/10 Rinkodaros komplekso taikymas turizmo paslaugoms
Seminaro tikslas – suteikti žinių ir įgūdžių, kaip turizmo paslaugų įmonėje kurti ir taikyti rinkodaros kompleksą.
Kovo 17 d.
14.20 – 17.35 val.
4/10 Turistinės traukos vietovių įvairovė ir rinkodaros skirtumai
Seminaro tikslas – suteikti įgūdžius atlikti skirtingų mastelių turistinių traukos vietovių galimybių analizę ir vertinimą bei pagal tai aptarti rinkodaros skirtumus.
Kovo 24 d.
14.20 – 17.35 val.
5/10 Skaitmeninė rinkodaros strategija turizmo paslaugoms
Seminaro tikslas – suteikti žinias ir įgūdžius taikant skaitmeninės rinkodaros įrankius turistinės traukos vietovės rinkodaros kūrimui.
Kovo 31 d.
14.20 – 17.35 val.
6/10 Kliento „kelionė“: nuo svajonės iki įspūdžių
Seminaro tikslas – išmokyti vertinti kliento „kelionės“ etapus ir parinkti tinkamas rinkodaros priemones, kad klientas sugrįžtų.
Balandžio 28 d.
14.20 – 17.35 val.
7/10 Mobilus turizmas
Seminaro tikslas – suteikti žinių ir įgūdžių vystyti turistinės traukos vietovės mobilios rinkodaros strategiją.
Gegužės 12 d.
14.20 – 17.35 val.
8/10 E-komercijos verslo modeliai turistinės traukos vietovei
Seminaro tikslas – supažindinti su e-komercijos galimybėmis ir verslo modeliais bei jų panaudojimu.
Gegužės 19 d.
14.20 – 17.35 val.
9/10 Kaip parengti rinkodaros medžiagą, kuri padeda pritraukti turistus?
Seminaro tikslas – išmokyti sukurti rinkodaros medžiagą – el. laiškus, vietovės pristatymus, tinklapius, preliminarius pasiūlymus – siekiant pritraukti naujus klientus.
Gegužės 26 d.
14.20 – 17.35 val.
10/10 Turistinės traukos vietovės rezultatų analizė
Seminaro tikslas – suteikti žinių, kaip rodiklių pagalba analizuoti ir vertinti turistinės traukos vietovės rezultatus ir įvesti korekcijas veikloje, išsikeliant naujus tikslus.