fbpx

Data: 2016 m. rugsėjo 23 d.
Laikas: 10.15 – 17.35 val.
Trukmė: 8 ak. val.
Vieta: J. Basanavičiaus g. 29A, Vilnius
Kaina: 200 Eur (50% nuolaida perkant visą Pardavimų valdymo kursą)
Lektorius: Mindaugas Voldemaras
Kviestinis svečias: Tomas Parnarauskas (NOD Baltic) 

“Jei to, ką darai, negali apibūdinti kaip proceso, vadinasi, nežinai, kuo užsiimi”. Daugumos įmonių vadovai pultų ginčytis su tai pasakiusiu W. Edwards Demingu, argumentuodami, jog net ir neapsibrėžusios pardavimų procesų jų įmonės parduoti sugeba. Pardavėjai gi pridurtų, kad pardavinėdami jie užsiima tokiu plačiu spektru įvairių darbų, kad jų visų tikrai neįmanoma sustatyti į kažkokį standartą. Juolab, kad kiekvienas pardavimas, kaip ir kiekvienas klientas, yra unikalus!

Seminaras leis įsitikinti, kad pardavimo procesų standartizavimas yra būtina jų valdymo sąlyga. Taip, be procesų pardavinėti galima, tačiau be jų valdyti pardavimų yra neįmanoma. Ką prieš miegą galvoja įmonių vadovai, kuriose pardavinėjimas yra nevaldomas, o rezultatai netenkinami? “Man reikia geresnių pardavėjų”, – galvoja jie. Ir jie klysta.

Seminaro tikslas

Suteikti žinių ir įgūdžių, kaip standartizuoti pardavimų procesus pagal geriausią praktiką ir kartu atsižvelgiant į įmonės specifiką.

Kam skirtas seminaras?

Pardavimų vadovams.

Po seminaro:

Dalyviai apsirašys pardavimų procesus pagal verslo procesų modeliavimo standartą BPMN 2.0 ir Kanban principus, ir bus pasirengę įdiegti procesus savo įmonėje nepriklausomai nuo naudojamos programinės įrangos.

PROGRAMA

Pirma dalis
10.15 val.

  • Pardavimų procesų standartizavimo tikslas
  • Verslo procesų specifikavimo pagrindai: tai žymiai paprasčiau, nei gali atrodyti to nebandžiusiems
  • Kaip nustatyti, kiek skirtingų pardavimų procesų egzistuoja įmonėje, kurioje procesai neapibrėžti?
  • Pardavimų procesų rinkiniai Make-to-Order, Engineer-to-Order, Make-to-Stock gamybos, didmeninės prekybos, projektų, paslaugų įmonėse
  • Pardavimų procesų pavyzdžiai: nuo automobilių plovyklos iki inžinerinių sprendimų eksporto
  • Centralizuotas planavimas pardavimuose: kada papildyti procesą naujomis galimybėmis, o kada stabdyti papildymą

Pietų pertrauka
13.30-14.20 val.

Antra dalis
14.20 val.

  • Būtinosios sąlygos, kad procesų standartizavimas suteiktų vertę. Klaidos, kurių jūs nekartosite
  • Reikalavimai IT sistemai, palaikysiančiai standartizuotus procesus
  • PRAKTIKA: tipinio pardavimų proceso specifikavimas
  • PRAKTIKA: standartizuotų procesų auditavimas naudojant “process mining” technologiją
  • Pardavimų procesų gerinimas PDCA metodu

Pabaiga
17.35 val.

Lektorius

Mindaugas Voldemaras vadovauja bendrovei TOC Sales and Marketing, kuri vienintelė Lietuvoje specializuojasi užtikrinti B2B kompanijoms nuolatinį pardavimų srautą Lietuvos ir eksporto rinkose. Taikydama TOC ir Lean šiuolaikinės vadybos metodus, Mindaugo vadovaujama komanda padeda savo klientams pertvarkyti pardavimų padalinius, kad šie dirbtų srauto principu ir generuotų kuo didesnę pridėtinę vertę.

Mindaugas Voldemaras yra baigęs Vilniaus universiteto Komunikacijos fakulteto žurnalistikos specialybę, mokėsi ISM Executive School, stažavosi TOCICO (Las Vegase, 2010 ir Niujorke, 2011). Baigęs bakalauro studijas dirbo marketingo vadovu IT įmonėje “MicroLink Lietuva”, vėliau buvo paskirtas tuomet didžiausios Baltijos šalyse IT sprendimų ir paslaugų kompanijos “MicroLink Group” komunikacijos vadovu. Nuo 2006 m. ėmėsi savo verslo, įsteigė viešųjų ryšių ir B2B marketingo agentūrą, kuri konsultavo tarptautines kompanijas “ByteLife Solutions”, “VMware”, EMC, SAP, “Mažeikių nafta” (dabar “Orlen Lietuva”), “Siemens”, TELE2, “Olympic Casino”, ATEA ir kt.

Nuo 2012-ųjų Mindaugo vadovaujama kompanija susitelkė į paslaugų teikimą pardavimų valdymo srityje. Tarp pastarųjų metų TOC Sales and Marketing, UAB klientų tokios įmonės kaip “Geralda”, “Umega”, “Ventmatika”, “Venipak”, “Paysera”, “Grigeo Grigiškės”, TEO LT, “Transimeksa”, “Kriautė”, “Ramundas GM”, “Neriba.lt”, “Baltimax”, “Artilux NMF”, “GlasKeller”, “Švytėjimas”, “Rifas”, “Litexpo” ir tuzinas kitų.

Kviestinis svečias

Tomas Parnarauskas – ESET Lietuva vadovas, daugiau nei 20-ies metų patirtį IT sprendimų ir saugumo srityje sukaupęs profesionalas. Tomas yra nuolatinis jaunimo iniciatyvų globėjas, skaito paskaitas moksleiviams bei studentams, konsultuoja jaunus verslus veiklos tobulinimo bei naujų projektų nuo idėjos iki savarankiškos veiklos įgyvendinimo.

Seminaro medžiaga ir pažymėjimai

Asmenys, dalyvavę kursuose gaus dalomąją paskaitų medžiagą, seminaro vaizdo įrašą ir dalyvavimą patvirtinančius pažymėjimus.

Į kainą yra įskaičiuoti pietūs ir kavos pertraukėlės.

DĖMESIO: šis seminaras yra 2-asis iš 12 seminarų ciklo Pardavimų valdymas pagal Lean ir Apribojimų teoriją.

Registracija

[contact-form-7 id=”4503″]

Papildoma informacija:

El. p. krc@ksu.lt

Dalinkis:

GRĮŽTI