fbpx

Mokymai: Kompleksinė komunikacija ir rinkodara


Šie mokymai – tai komunikacijos ir rinkodaros esencija, kuri padės sėkmingai konstruoti nuosavo prekės ženklo (verslo) komunikacijos ir reklamos pamatus. Mokymų metu gautos žinios leis savarankiškai pasiruošti tolimesniems veiksmams, kurie yra svarbi sėkmingo verslo dalis.

Įgytas žinias galėsite pritaikyti ir bendradarbiaujant su rinkodaros specialistais – išmoksite aiškiau suformuoti užduotis, greičiau įvertinsite gauto pasiūlymo kokybę ir žinosite, kokios korekcijos jums reikalingos.

Praktinių mokymų „Kompleksinė komunikacija ir rinkodara“ metu:

  • gausite žinias tvirtai pradžiai;
  • susikursite komunikacijos strategijos griaučius;
  • sužinosite, kaip efektyviai paskirstyti net kukliausią biudžetą;
  • sužinosite, kaip paruošti komunikacijos planą ir gausite jo šabloną;
  • sužinosite bendravimo su žiniasklaida principus, būdus ir etiką;
  • praktiškai susipažinsite su pranešimo spaudai rašymo subtilybėmis;
  • gausite pagrindus reklaminių kampanijų kūrimui;
  • kalbėsimės apie šūkio ir idėjos kūrimą;
  • analizuosime sėkmingas reklaminės kampanijas ir mokysimės iš gerųjų pavyzdžių.

Po mokymų jūsų laukia registruoti kompetencijos pažymėjimai ir individuali konsultacija su lektore.
Galėsite peržiūrėti mokymų medžiagą 7 d. po mokymų.

Data: 2020 m. birželio 2-4 d.
Sritis: Rinkodara ir komunikacija
Trukmė: 9 val.
Kaina: 109 eurai

Lektorė: Justė Gvazdaitytė, Media amatas įkūrėja

  • 6 metų patirtis dirbant vienoje didžiausių patirties rinkodaros agentūrų Partizanas (pozicijos: kūrybininkė, kūrybos vadovė).
  • 5 metų patirtis dirbant TV, radijo, žurnalų ir naujienų portalų žurnaliste: LRT, „Žinių radijas“, Delfi.lt, „Psichologija TAU“ ir kt.
  • Patirtis dirbant su didžiausiais Lietuvos ir užsienio prekių ženklais: „Purina“, „Nescafe“, „Lion“, „Paulig“, „Samsung“, „LIDL“, „Telia“, „Swedbank“, „Luminor“, „Karklė“ ir kt.
  • Psichologijos akademija absolventė.

Daugiau informacijos ir registracija: https://bit.ly/2WjkeJr

Dalinkis:

GRĮŽTI