Data: 2017 m. gegužės 6 d. (šeštadienį)
Laikas: 09.00 – 14.00 val.
Trukmė: 6 ak. val.
Vieta: Dariaus ir Girėno g. 21, Vilnius
Kaina: 30 €
Lektorius: Lauras Balaiša
Data: 2017 m. gegužės 6 d. (šeštadienį)
Laikas: 09.00 – 14.00 val.
Trukmė: 6 ak. val.
Vieta: Dariaus ir Girėno g. 21, Vilnius
Kaina: 30 €
Lektorius: Lauras Balaiša
Įtakos darymas yra veiksminga priemonė siekiant organizacijos tikslų. Taikant įvairius įtakos darymo principus galima pritraukti daugiau vartotojų, padidinti pardavimus, gerinti įmonės reputaciją. Įtaiga, manipuliacijos yra taikomos įvairiose verslo srityse: nuo reklaminių tekstų rašymo, pavyzdžiui, apie šampūną ar kelionių pasiūlymus, iki didžiausių pasaulio korporacijų strategijų rengimo, kuriose numatyti scenarijai, kaip elgtis ne tik su vartotojais, bet ir su partneriais, darbuotojais.
Jei norite konkrečiai sužinoti, kaip daryti poveikį savo vartotojų elgsenai, kokie yra įtakos darymo procesai ir kaip juos pritaikyti organizacinėje veikloje, konkrečiam produktui ar paslaugai viešinti, kviečiame dalyvauti mokymuose „Įtakos darymas komercinėje veikloje”.
Šių mokymų metu susipažinsite su pagrindiniais įtakos darymo modeliais ir procesais, sužinosite, kokie įtakos mechanizmai mus veikia kiekvieną dieną ir kokie yra jų taikymo niuansai, mokysitės bendrauti su aplinkiniais sau ir savo organizacijai naudingiausiu būdu.
Šio susitikimo metu plačiau bus pristatyti socialininio įrodymo, autoriteto ir stokos principai.
Išmokyti daryti įtaką aplinkiniams, pasitelkiant socialines normas, autoriteto atributus ir sukuriant deficito jausmą.
Komercinėje aplinkoje dirbantiems asmenims (vadybininkai, specialistai, vadovai).
Dalyviai susipažins su įtakos darymo principais – socialinis įrodymas, autoritetas, stoka, gėbes juos atpažinti kasdienėje veikloje ir taikyti praktikoje.
Nagrinėjami įtakos darymo principai:
Lektorius
Lauras Balaiša – verslo konsultantas, turintis verslo vadybos ir psichologinį išsilavinimą. Mokslus baigė Lietuvos bei JAV universitetuose. Taip pat yra Psichologijos akademijos absolventas.
L. Balaiša yra Coca-Cola Bottlers Lietuva marketingo vadovas, prekybos tinklo JYSK Lietuva steigėjas ir vadovas, viešbučio Rinno bendrasavininkas.
Nuo 2004 metų konsultuoja verslo ir valstybines organizacijas. Veda mokymus 25 temomis, yra sukūręs virš 30 mokymo programų ir metodikų, klientams siūlo mokymo programas adaptuotas pagal jų poreikus ir veiklos specifiką. Per metus apmoko iki 1000 seminarų dalyvių. Specializuojasi pardavimų, derybų, įtakos, viešo kalbėjimo, susirinkimų valdymo srityse. Taiko aktyvaus mokymosi metodiką, kuri padeda greičiau susieti teoriją ir praktiką, formuoti reikiamus įgūdžius. Seminarų dalyviai vertina Lauro gebėjimą įtraukti į dėstomo dalyko nagrinėjimą, pateikti iliustruojančius pavyzdžius ir palaikyti betarpišką bendravimą.
Mokymų medžiaga ir pažymėjimai
Asmenys, dalyvavę mokymuose gaus dalomąją paskaitų medžiagą ir dalyvavimą patvirtinančius pažymėjimus.
Atsiliepimai
„Man Įtakos darymo kursas buvo naudingas tuo, kad pamačiau, kaip aplinkui esantys žmonės kiekvieną dieną manipuliuoja man net nepastebint: pradedant telemarketingo vadybininkais, religinėmis organizacijomis, labdaros fondais ir baigiant gydytojais, politikais, vadovais ir didžiausiomis tarptautinėmis įmonėmis. Taip pat supratau, kaip tokias įtakos technikas būtų galima pritaikyti ir savo veiklose 🙂 Mokymuose rekomenduoju dalyvauti visiems, kurie bent kartą yra susidūrę su situacija, kai parduotuvėje išleido nemažą sumą pinigų už pirkinius, kurių net nereikėjo ir, maža to, dar už juos ir permokėjo. Mokymų metu net tik sužinosite, ką daryti, kad daugiau nepasikartotų panašios situacijos, bet ir suprasite, kas įvyksta pardavimų metu bei patys išmoksite taikyti visas šias technikas. Lektorius yra gerai išmanantis savo specialybę, dėstantis iš savo patirties, paprastai ir suprantamai, pateikiantis daug pavyzdžių. Rekomenduoju!“ – Gintautas Pagojus, KSU studentas.
„Nuo pat pirmos paskaitos „Įtakos darymas komercinėje veikloje“ esu susižavėjusi L. Balaišos dėstomu kursu ir jaučiu jam didelę pagarbą. Lektorius motyvuotas perteikti kuo daugiau naudingos informacijos, kurią galėtume pritaikyti savo praktikoje jau šiandien. Kurso metu buvo nagrinėjami pagrindiniai įtakos darymo metodai. Kursas pagrįstas praktiniais uždaviniais bei veiksmų savianalize po jų. Didžiausios mano rekomendacijos šiam kursui ir ypatingai L. Balaišai. Visais šiais metodais yra naudojamasi kasdien ir dažnai net nepastebime kaip esame paveikiami viso to, todėl kursą rekomenduočiau tiems, kurie nori sužinoti šias įtakos darymo paslaptis bei tiems, kurie nori pritaikyti visa tai savo komercinėje veikloje.“ – Enrika Nakvosaitė, KSU studentė
„Manau, kad šis kursas tiktų absoliučiai visiems: bet kokio kurso studentams, bet kokios profesijos žmonėms. Kurso metu sužinomi tokie dalykai, kuriuos galima pritaikyti absoliučiai bet kur ir įgyti naudos, žinių, bei palengvinti ar išspręsti kai kurias problemas. Kol mokiausi šiame kurse, norėjau visiems aplinkiniams pasakotis ir dalintis savo įgytomis žiniomis. Didelį įspūdi paliko tai, kad buvo skiriamas didelis dėmesys praktikai. Praktikos metu buvo aiškinamasi, kaip įtaka veikia aplinkinius ir mus – stebino tai, kad įtakos galia dažnai net nepastebima, tačiau labai efektyvi. Lauras Balaiša puikiai žino kaip bendrauti su auditorija – yra profesionalus, entuziastingas, savo sritį išmanantis, autoritetingas lektorius. Nuo pirmųjų paskaitos minučių įtraukė ir kuo toliau, tuo labiau stebindavo savo dėstomu dalyku. Kursą nuoširdžiai vertinu aukščiausiu egzistuojančiu balu.“ – Gabrielė Drėmaitė, KSU studentė
Kontaktai
Agnė Bružaitė
Mob. tel. +370 624 62049
El. p.: krc@ksu.lt
Dalinkis: