fbpx

Socialinių mokslų bakalauras
Nuolatinės studijos – 3,5 m., Vilnius
Studijos lietuvių/anglų kalba
Semestro studijų kaina 1430 €
Plačiau apie KSU nuolaidų sistemą – čia
Plačiau apie studijas – čia

Apie programą

Pramogų ir turizmo sinergija aktuali jau ne vieną dešimtmetį. Pramogų elementai yra neatsiejama turizmo filosofijos dalis. Ši Pramogų ir turizmo industrijų studijų programa atliepia naujausias pasaulio tendencijas ir ruošia pramogas ir turizmą išmanančius specialistus, kurie geba plėtoti inovacines idėjas organizuojant šiuolaikines pramogas ir vystant tiek išskirtines, tiek masines turizmo veiklas. Tokio profilio profesionalai papildo globalaus verslo poreikius, geba savarankiškai kurti, planuoti, organizuoti ir įgyvendinti susiliejančias veiklas, kurti originalius produktus ir tinkamai juos komunikuoti. Ši sritis reikalauja komunikacinių, vadybinių ir verslinių gebėjimų, kurie atitinka šiandienos realybę ir geba įveikti nuolatinius industrijos pokyčius.

Covid-19 kontekste Pramogų ir turizmo industrijų bakalauro studijų programa koja kojon su pandemijos aktualija reaguoja į naują požiūrį. Programoje dėsto gausus skaičius praktikų, kurie sėkmingai įsitvirtinę tiek turizmo, tiek pramogų rinkose. Šalia akademinių komunikacijos teorijų ir verslo vadybos disciplinų yra įgyvendinamas patirčių paskaitų ciklas, kuriame Lietuvos, Kinijos, Italijos, JAV, Suomijos ir kt. šalių pramogų ir turizmo industrijos tyrėjai, verslininkai, tinklaraštininkai, nuomonės formuotojai, oro linijų, viešbučių, kelionių organizatorių, svetingumo sektoriaus atstovai dalinasi naujienomis, aktualijomis, specifinėmis žiniomis, kas kloja praktinio suvokimo pamatus ir artimos turizmo ateities modeliavimo perspektyvas studentams ir akademinei bendruomenei.

Studijų programos turinyje integruotas išmaniųjų technologijų valdymas, turizmo subjektų komunikacija, marketingas, virtualusis turizmas, el. sprendimai, konkrečių laisvalaikio renginių organizavimas bei kitų pramogas ir turizmą remiančių procesų komunikacija ir valdymas. Studijos pagrįstos probleminio dėstymo didaktikomis, nukreiptomis ne į formalų procesą, o į kūrybinį rezultatą.

Gausus programos partnerių tinklas leidžia studentams atlikti profesinę praktiką ir pasirinkti industrijas atstovaujančias organizacijas bei įmones iš šių sričių: oro linijos, viešbučiai, reklama, komunikacija, socialinės medijos, prodiusavimas, kelionių organizavimas, tradicinio verslo ir el. platformų struktūros, edukacinės paslaugos ir daugelis kitų. Praktikos vadovai stengiasi užtikrinti reikiamą studento pasirengimą įsilieti į kūrybines veiklas, siekiant pagrindinio praktikos tikslo – įgyti praktinių ir teorinių žinių, kurios lavintų darbo rinkai reikiamus įgūdžius ir išmokytų nuolatos mokytis ir adaptuotis prie aplinkos pokyčių.

Programos išskirtinumai

Galimybė derinti studijas ir darbą, progresyvūs studijų metodai

Mažos studentų grupės ir individualus profesionalių dėstytojų dėmesys

Realiai profesinėje aplinkoje taikomos žinios, o ne formalus studijų procesas

Po studijų gebėsite:

  • Suvokti pramogų ir turizmo objektų sinergiją, kurti unikalius projektus ir verslus;
  • Panaudoti išmaniąsias technologijas pramogų ir turizmo industrijų komunikacijai;
  • Profesionaliai analizuoti pramogų ir turizmo rinkas ir numatyti plėtros galimybes;
  • Kurti, komunikuoti, planuoti, organizuoti pramoginius projektus ir integruoti juos į turizmo sritis;
  • Vadovauti pramogų ir turizmo organizavimo įmonėms ir/arba jas konsultuoti;
  • Sukurti ir parduoti paklausius pramogų ir turizmo produktus, suprantant rinkos poreikius ir numatant perspektyvas;
  • Vadovautis darnios aplinkos principais tiek kuriant pramogų ir turizmo produktus, tiek plėtojant veiklas;
  • Mąstyti laisvai, kūrybiškai, profesionaliai generuojant kūrybinių projektų idėjas dirbant individualiai ir komandoje.

Karjeros perspektyvos

Studijų dalykai

  • Tarpkultūrinė komunikacija
  • Pramogų ir turizmo verslas
  • Turizmo paslaugos ir geografija
  • Gastronomija
  • E-turizmas
  • Integruotos marketingo komunikacijos
  • Turizmo ir pramogų politika
  • Prodiusavimas
  • Intelektinės nuosavybės teisė
  • Pramogų ir turizmo rinkos tyrimai ir statistika
  • Svetingumo verslas
  • Audiovizualinės technologijos
  • Multimedijos ir kompiuterinis dizainas
  • Elektroninis marketingas
  • Logistika
  • Žaidimų industrija
  • Viešbučių verslas
  • Ekstremalios pramogos
  • Ekoturizmas
  • Sporto industrija
  • Turistinių ekskursijų rengimas
  • Socialinių tinklų komunikacija
  • Renginių vadyba
  • Ir kt.

Kalba KSU bendruomenė

Doc. dr. Rasa Levickaitė
Pramogų ir turizmo studijų programos vadovė, turizmo verslininkė

Pramogų elementai yra neatsiejama turizmo konkurencingumo dalis, todėl turizmas be pramogiškumo XXI a. yra sunkiai įsivaizduojamas. Atliepiant naujausias mokslo teorijas ir praktinius poreikius, keičiantis informacija su užsienio partneriais, šią studijų programą orientuojame į sumanius ir ambicingus studentus.

Universiteto lankstumas suteikia galimybę jau nuo šių mokslo metų Pramogų ir turizmo industrijų studijų programą pradėti nūdienos aktualijomis ir ruoštis pramogų ir turizmo sektorių popandeminiam atsigavimo etapui. Tai puikiausias laikas ir galimybė gauti ne tik akademinių disciplinų pagrindus, gilinti teorinį analitinį ekspertiškumą, bet ir įgyti itin vertingų praktinių žinių, kuriomis studijų programos metu dalijasi patyrę profesionalai.

Šis studijų modelis atveria aukščiausios kokybės studijų galimybes sistemingai ruoštis, suvokti veikiančius ir kurti dar neišbandytus, gal net neatrastus naujus pramogų ir turizmo industrijų atgimimo scenarijus. Pramogų ir turizmo renesansas nenumaldomai artėja, o po kelerių metų – reikės naujų veiklos modelių, kompetencijų, komunikacijos formų, todėl slides reiktų vasarą ir aktualiai pasirengti artimai ir labai įdomiai turizmo industrijos ateičiai.

Dr. Mindaugas Kazlauskas
Kūrybos visuomenės ir ekonomikos instituto direktorius

Pramogų ir turizmo studijų programoje rengiame specialistus, kurie studijų metu perpras ir suvoks turizmo ir pramogų verslo sinergiją. Studijų programos turinys optimaliai nukreiptas į teorinių žinių įsisavinimą ir praktinių įgūdžių ugdymą, studentai aktyviai dalyvaus kūrybiniame procese planuodami turizmo ir pramogų produktus.  Ypač daug dėmesio teikiama profesinės praktikos atlikimui, tad institutas glaudžiai bendradarbiauja su socialiniais ir verslo partneriais bei aktyviai dalyvauja studentų praktikos atlikimo procese.

Gražina Mikaliūnienė
Programos dėstytoja

Pramogų ir turizmo industrijų studijų programa yra skirta motyvuotiems šiuolaikinio verslo kūrėjams, kurie įžvelgia sprogstančią pramogų ir turizmo paslaugų paklausą ir yra pasirengę sukurti išradingą pasiūlą ateities vartotojams. Šios studijų programos studentai įsisavina integruotas, tarpdisciplinines žinias, gilinasi į modernios rinkodaros principus, įsitraukia į kūrybinius procesus, pažįsta pramogų ir turizmo verslo įmones iš vidaus. Studijų programoje dėsto profesionalai, turintys verslo kūrimo ir vystymo patirtį. Studentams pateikiamos aktualios užduotys, kartu sprendžiamos realios problemos naudojant šiuolaikinius metodus ir priemones.

Polina Obora
Kūrybinių ir kultūrinių industrijų studijų programos absolventė

Kazimiero Simonavičiaus universitete baigiau komunikacijos krypties studijų programą. Esu dėkinga už dėstytojų profesionaluma, inovatyvių mokymo būdų taikymą ir už augimą akademinės bendruomenės apsuptyje. Manau, kad studiju KSU metu praktikuoti įgūdžiai ir suteiktos galimybės man leido išrasti savo ateitį!

Justina Vydmantaitė
Kūrybinių ir kultūrinių industrijų studijų programos absolventė

Ilgai nežinojau, ką konkrečiai noriu studijuoti, bet visada žinojau, kad noriu įdomių, praktinių studijų su šiuolaikiškai mąstančiais dėstytojais. Būtent tokios ir buvo mano bakalauro studijos Kazimiero Simonavičiaus universitete.

Alina Usinovič
Alumni

Visais savo studijų metais paklausta, ką studijuoju ir atsakydama, jog pramogų ir turizmo industrijas, dažniausias atsakymas, kurio sulaukdavau, būdavo „kaip nerealu!“. Žinoma, nėra taip, jog 7 semestrus galėjome tik atostogauti ir pramogauti, tačiau disciplinos, kurias studijavome, leido sujungti malonumą bei pramogas su vertingų žinių įgijimu. Ši išskirtinė studijų programa, neturinti analogų Lietuvoje, aprėpia labai daug. Ji puikiai tinka kūrybingoms asmenybėms, ne tik trokštančioms save realizuoti konkrečiame turizmo ar pramogų versle, bet ir dar tik ieškančioms savo pašaukimo. Galbūt tai komunikacijos, muzikos ar sporto sfera, o gal kompiuterinių žaidimų verslas? Studijuodami čia, turėjome galimybę „prisiliesti“ prie įvairiausių kūrybinių bei kultūrinių sričių, ir kaip teigia universiteto šūkis, – „išrasti savo ateitį!“

Programos dėstytojai

null

PROF. DR. ARŪNAS AUGUSTINAITIS

null

Prof. dr. Andrius Stasiukynas

null

Lekt. Gintarė Gulevičiūtė

null

Lekt. Eimontas Edvinas

null

Lekt. DEIMANTĖ ŽILINSKIENĖ

Programos kviestiniai lektoriai

null

Romualdas Įsoda

„TravelBakers.com“ vienas iš įkūrėjų ir įmonės vadovas
null

Arūnas Skuja

„Finnair“ generalinis direktorius Baltijos šalims ir Rytų Europai
null

Albert Zinevič

„Vilnius Grand Resort“ pardavimų ir marketingo direktorius
null

Edmundas Rusinas

„Ader“ advokatas turizmo teisės srityje
null

LIU LINZHANG

PATIRTIES TURIZMO TYRĖJAS, KINIJOS SOCIALINIŲ TINKLŲ PROFESIONALAS
null

Rimvydas Širvinskas

kelionių organizatoriaus „Makalius“ įkūrėjas ir vadovas
null

Gabrielė Štaraitė

Keliautoja, rašytoja, kelionių organizatoriaus „Travel Planet“ viena iš įkūrėjų, įmonės vadovė
null

Augustinas Žemaitis

113 šalių aplankęs keliautojas Kelionių tinklaraštininkas Augustinas.net
null

Snieguolė Valiaugaitė

KSU absolventė „Keliauk Lietuvoje“ Turinio projektų vadovė
null

Sigita Morkūnienė

„Turkish Airlines Lietuva“ Pardavimų vadovė
null

Aurimas Stikliūnas

Lietuvos oro uostų aviacinių paslaugų skyriaus vadovas
null

Milda Plepytė-Rainienė

Lietuvos turizmo asociacijos vykdančioji direktorė
null

Albertas Kazlauskas

„Gatvės gyvos“ įkūrėjas, Gidas
null

Audronė Keinytė

Kelionių organizatoriaus Baltijos šalyse AB „Novaturas“ generalinė direktorė
null

Mantas Vrubliauskas

„airBaltic“ maršrutų tinklo plėtros vadybininkas