Pramogų ir turizmo sinergija aktuali jau ne vieną dešimtmetį. Pramogų elementai yra neatsiejama turizmo filosofijos dalis. Ši Pramogų ir turizmo industrijų studijų programa atliepia naujausias pasaulio tendencijas ir ruošia pramogas ir turizmą išmanančius specialistus, kurie geba plėtoti inovacines idėjas organizuojant šiuolaikines pramogas ir vystant tiek išskirtines, tiek masines turizmo veiklas. Tokio profilio profesionalai papildo globalaus verslo poreikius, geba savarankiškai kurti, planuoti, organizuoti ir įgyvendinti susiliejančias veiklas, kurti originalius produktus ir tinkamai juos komunikuoti. Ši sritis reikalauja komunikacinių, vadybinių ir verslinių gebėjimų, kurie atitinka šiandienos realybę ir geba įveikti nuolatinius industrijos pokyčius.
Covid-19 kontekste Pramogų ir turizmo industrijų bakalauro studijų programa koja kojon su pandemijos aktualija reaguoja į naują požiūrį. Programoje dėsto gausus skaičius praktikų, kurie sėkmingai įsitvirtinę tiek turizmo, tiek pramogų rinkose. Šalia akademinių komunikacijos teorijų ir verslo vadybos disciplinų yra įgyvendinamas patirčių paskaitų ciklas, kuriame Lietuvos, Kinijos, Italijos, JAV, Suomijos ir kt. šalių pramogų ir turizmo industrijos tyrėjai, verslininkai, tinklaraštininkai, nuomonės formuotojai, oro linijų, viešbučių, kelionių organizatorių, svetingumo sektoriaus atstovai dalinasi naujienomis, aktualijomis, specifinėmis žiniomis, kas kloja praktinio suvokimo pamatus ir artimos turizmo ateities modeliavimo perspektyvas studentams ir akademinei bendruomenei.
Studijų programos turinyje integruotas išmaniųjų technologijų valdymas, turizmo subjektų komunikacija, marketingas, virtualusis turizmas, el. sprendimai, konkrečių laisvalaikio renginių organizavimas bei kitų pramogas ir turizmą remiančių procesų komunikacija ir valdymas. Studijos pagrįstos probleminio dėstymo didaktikomis, nukreiptomis ne į formalų procesą, o į kūrybinį rezultatą.
Gausus programos partnerių tinklas leidžia studentams atlikti profesinę praktiką ir pasirinkti industrijas atstovaujančias organizacijas bei įmones iš šių sričių: oro linijos, viešbučiai, reklama, komunikacija, socialinės medijos, prodiusavimas, kelionių organizavimas, tradicinio verslo ir el. platformų struktūros, edukacinės paslaugos ir daugelis kitų. Praktikos vadovai stengiasi užtikrinti reikiamą studento pasirengimą įsilieti į kūrybines veiklas, siekiant pagrindinio praktikos tikslo – įgyti praktinių ir teorinių žinių, kurios lavintų darbo rinkai reikiamus įgūdžius ir išmokytų nuolatos mokytis ir adaptuotis prie aplinkos pokyčių.