Socialinių mokslų bakalauras
Nuolatinės studijos – 3,5 m., Vilnius
Studijos lietuvių/anglų kalba
Semestro studijų kaina 1450 €
Socialinių mokslų bakalauras
Nuolatinės studijos – 3,5 m., Vilnius
Studijos lietuvių/anglų kalba
Semestro studijų kaina 1450 €
Pramogų ir turizmo sinergija aktuali jau ne vieną dešimtmetį. Pramogų elementai yra neatsiejama turizmo filosofijos dalis. Ši Pramogų ir turizmo industrijų studijų programa atliepia naujausias pasaulio tendencijas ir ruošia pramogas ir turizmą išmanančius specialistus, kurie geba plėtoti inovacines idėjas organizuojant šiuolaikines pramogas ir vystant tiek išskirtines, tiek masines turizmo veiklas. Tokio profilio profesionalai papildo globalaus verslo poreikius, geba savarankiškai kurti, planuoti, organizuoti ir įgyvendinti susiliejančias veiklas, kurti originalius produktus ir tinkamai juos komunikuoti. Ši sritis reikalauja komunikacinių, vadybinių ir verslinių gebėjimų, kurie atitinka šiandienos realybę ir geba įveikti nuolatinius industrijos pokyčius.
Covid-19 kontekste Pramogų ir turizmo industrijų bakalauro studijų programa koja kojon su pandemijos aktualija reaguoja į naują požiūrį. Programoje dėsto gausus skaičius praktikų, kurie sėkmingai įsitvirtinę tiek turizmo, tiek pramogų rinkose. Šalia akademinių komunikacijos teorijų ir verslo vadybos disciplinų yra įgyvendinamas patirčių paskaitų ciklas, kuriame Lietuvos, Kinijos, Italijos, JAV, Suomijos ir kt. šalių pramogų ir turizmo industrijos tyrėjai, verslininkai, tinklaraštininkai, nuomonės formuotojai, oro linijų, viešbučių, kelionių organizatorių, svetingumo sektoriaus atstovai dalinasi naujienomis, aktualijomis, specifinėmis žiniomis, kas kloja praktinio suvokimo pamatus ir artimos turizmo ateities modeliavimo perspektyvas studentams ir akademinei bendruomenei.
Studijų programos turinyje integruotas išmaniųjų technologijų valdymas, turizmo subjektų komunikacija, marketingas, virtualusis turizmas, el. sprendimai, konkrečių laisvalaikio renginių organizavimas bei kitų pramogas ir turizmą remiančių procesų komunikacija ir valdymas. Studijos pagrįstos probleminio dėstymo didaktikomis, nukreiptomis ne į formalų procesą, o į kūrybinį rezultatą.
Gausus programos partnerių tinklas leidžia studentams atlikti profesinę praktiką ir pasirinkti industrijas atstovaujančias organizacijas bei įmones iš šių sričių: oro linijos, viešbučiai, reklama, komunikacija, socialinės medijos, prodiusavimas, kelionių organizavimas, tradicinio verslo ir el. platformų struktūros, edukacinės paslaugos ir daugelis kitų. Praktikos vadovai stengiasi užtikrinti reikiamą studento pasirengimą įsilieti į kūrybines veiklas, siekiant pagrindinio praktikos tikslo – įgyti praktinių ir teorinių žinių, kurios lavintų darbo rinkai reikiamus įgūdžius ir išmokytų nuolatos mokytis ir adaptuotis prie aplinkos pokyčių.
Galimybė derinti studijas ir darbą, progresyvūs studijų metodai
Mažos studentų grupės ir individualus profesionalių dėstytojų dėmesys
Realiai profesinėje aplinkoje taikomos žinios, o ne formalus studijų procesas
Pramogų elementai yra neatsiejama turizmo konkurencingumo dalis, todėl turizmas be pramogiškumo XXI a. yra sunkiai įsivaizduojamas. Atliepiant naujausias mokslo teorijas ir praktinius poreikius, keičiantis informacija su užsienio partneriais, šią studijų programą orientuojame į sumanius ir ambicingus studentus.
Universiteto lankstumas suteikia galimybę jau nuo šių mokslo metų Pramogų ir turizmo industrijų studijų programą pradėti nūdienos aktualijomis ir ruoštis pramogų ir turizmo sektorių popandeminiam atsigavimo etapui. Tai puikiausias laikas ir galimybė gauti ne tik akademinių disciplinų pagrindus, gilinti teorinį analitinį ekspertiškumą, bet ir įgyti itin vertingų praktinių žinių, kuriomis studijų programos metu dalijasi patyrę profesionalai.
Šis studijų modelis atveria aukščiausios kokybės studijų galimybes sistemingai ruoštis, suvokti veikiančius ir kurti dar neišbandytus, gal net neatrastus naujus pramogų ir turizmo industrijų atgimimo scenarijus. Pramogų ir turizmo renesansas nenumaldomai artėja, o po kelerių metų – reikės naujų veiklos modelių, kompetencijų, komunikacijos formų, todėl slides reiktų vasarą ir aktualiai pasirengti artimai ir labai įdomiai turizmo industrijos ateičiai.
Pramogų ir turizmo industrijų studijų programa yra skirta motyvuotiems šiuolaikinio verslo kūrėjams, kurie įžvelgia sprogstančią pramogų ir turizmo paslaugų paklausą ir yra pasirengę sukurti išradingą pasiūlą ateities vartotojams. Šios studijų programos studentai įsisavina integruotas, tarpdisciplinines žinias, gilinasi į modernios rinkodaros principus, įsitraukia į kūrybinius procesus, pažįsta pramogų ir turizmo verslo įmones iš vidaus. Studijų programoje dėsto profesionalai, turintys verslo kūrimo ir vystymo patirtį. Studentams pateikiamos aktualios užduotys, kartu sprendžiamos realios problemos naudojant šiuolaikinius metodus ir priemones.
Kazimiero Simonavičiaus universitete baigiau komunikacijos krypties studijų programą. Esu dėkinga už dėstytojų profesionaluma, inovatyvių mokymo būdų taikymą ir už augimą akademinės bendruomenės apsuptyje. Manau, kad studiju KSU metu praktikuoti įgūdžiai ir suteiktos galimybės man leido išrasti savo ateitį!
Justina Vydmantaitė
Kūrybinių ir kultūrinių industrijų studijų programos absolventė
Ilgai nežinojau, ką konkrečiai noriu studijuoti, bet visada žinojau, kad noriu įdomių, praktinių studijų su šiuolaikiškai mąstančiais dėstytojais. Būtent tokios ir buvo mano bakalauro studijos Kazimiero Simonavičiaus universitete.
Visais savo studijų metais paklausta, ką studijuoju ir atsakydama, jog pramogų ir turizmo industrijas, dažniausias atsakymas, kurio sulaukdavau, būdavo „kaip nerealu!“. Žinoma, nėra taip, jog 7 semestrus galėjome tik atostogauti ir pramogauti, tačiau disciplinos, kurias studijavome, leido sujungti malonumą bei pramogas su vertingų žinių įgijimu. Ši išskirtinė studijų programa, neturinti analogų Lietuvoje, aprėpia labai daug. Ji puikiai tinka kūrybingoms asmenybėms, ne tik trokštančioms save realizuoti konkrečiame turizmo ar pramogų versle, bet ir dar tik ieškančioms savo pašaukimo. Galbūt tai komunikacijos, muzikos ar sporto sfera, o gal kompiuterinių žaidimų verslas? Studijuodami čia, turėjome galimybę „prisiliesti“ prie įvairiausių kūrybinių bei kultūrinių sričių, ir kaip teigia universiteto šūkis, – „išrasti savo ateitį!“
Karina German
Pramogų ir turizmo industrijų 2023 m. laidos studentė
Visada norėjau studijuoti europietiško stiliaus universitete, bet palikti mylimą kraštą nesiruošiau. Atradus KSU išpildžiau savo svajonę – likau Lietuvoje ir studijuoju europietiškų standartų universitete, kur nėra nuobodžių „senos kartos“ paskaitų, o tik įdomios, kupinos kūrybiškumo paskaitos. Mūsų universiteto dėstytojai tikri savo srities profesionalai, tad žinias, kurias įgyja mūsų studentai nėra vien teorija iš knygų, bet ir puikūs patarimai, ko vengti siekiant tikslo. Vienas man asmeniškai patikusių pliusų, universitetas leidžia derinti studijas su darbu. Tad nedvejokite ir rinkitės KSU, kaip pasirinkau ir aš.