fbpx

Rinkodaros ir reklamavimo studijų programą papildė naujas modulis


Indrė Radavičienė

Nuo šių metų į Rinkodaros ir reklamavimo studijų programą integruotas naujas studijų dalykas – Elgsenos kainodara. Šį modulį dėsto rinkodaros ekspertė Indrė Radavičienė. 

Jau daugiau nei 15 metų Indrė Radavičienė dirba rinkodaros srityje. Per šiuos metus sukaupė daug patirties, kaip kryptingai valdyti rinkodarą organizacijoje, kaip susitelkti į vartotojo lūkesčius ir poreikius, kokias rinkodaros, kainodaros, komunikacijos priemones ir kanalus naudoti įvairiose verslo situacijose, kokie rinkodaros, kainodaros sprendimai leidžia sukurti tikrąją vertę klientui.

Rinkodaros, kainodaros patirties I. Radavičienė toliau semiasi įgyvendindama įvairių verslo sektorių rinkodaros projektus: nuo kultūros iki logistikos. Savo patirtimi dalinasi su Kazimiero Simonavičiaus universiteto, Vilniaus universiteto ir kitais Lietuvos bei užsienio universitetų studentais. Skaitė paskaitas daugiau nei 30 užsienio universitetų, dalyvavo daugiau nei 10 tarptautinių rinkodaros projektų. Šiuo metu I. Radavičienė rengia elgsenos kainodaros srities disertaciją, kurios gynimas yra numatytas artimiausiu metu.

„Tiesa yra ta, kad vartotojai neperka prekės tik dėl kainos. Jie perka dėl daugelio veiksnių: jiems patinka prekės ženklas. Jie nori išbandyti tą prekę ar paslaugą, kurią rekomendavo draugas socialiniuose tinkluose. Jie nenori mokėti nei per daug, nei per mažai. Galbūt jie rinktųsi kitą prekę, bet čia, šioje vietoje, kurioje jie yra dabar, ji nepasiekiama.

Vartotojų elgsenos ir rinkodaros/kainodaros ryšiu domiuosi  jau daugiau nei 10 metų. Labiausiai patinka kurti tokius kainodaros modelius, kurie yra sąžiningi vartotojui ir leidžia įmonei generuoti pelną. Doktorantūros studijos, verslo konsultaciniai projektai, stažuotės ir darbas garsiausiose pasaulio kainodaros konsultacijų kompanijose suformavo ir toliau formuoja patirtį, kuria noriu su jumis pasidalinti ir įkvėpti „prisijaukinti“ kainodarą“, – sako dėstytoja Indrė Radavičienė.

Elgsenos kainodaros studijų dalyko metu:

  • Sužinosite, kokie pagrindiniai kainodaros instrumentai ir metodai naudojami kuriant vertę vartotojui;
  • Suprasite, kaip padidinti vertę vartotojui formuojant pardavimo pasiūlymą;
  • Paanalizuosite kainos nustatymo, keitimo praktines situacijas, kurios leis priimti geriausius sprendimus jūsų versle.
  • Susipažinsime, kaip komunikuojama pasiūlymo vertė vartotojui.

 

Dalinkis:

GRĮŽTI