fbpx

Rinkodaros ir reklamavimo studijos – norintiems tapti skaitmeninio marketingo specialistais


Pastaraisiais metais pastebimas vis didėjantis rinkodaros ir reklamos specialistų poreikis ir tai nėra nuostabą keliantys faktai. Fizines parduotuves vis dažniau pakeičia elektroninės, o verslo savininkai vis didesnį dėmesį skiria savo verslo plėtrai skaitmeninėje erdvėje. Čia svarbiausiais dalyviais ir geidžiamiausiais specialistais tampa ekspertai, gebantys koordinuoti visus su skaitmenine rinkodara, marketingu ir reklama susijusius procesus. Didėjantį skaitmeninio marketingo specialistų poreikį atspindi ir Užimtumo tarnybos duomenys: 2020 – 2021 m. kovo mėn. duomenimis, reklamos ir rinkodaros specialistai buvo pirmoje TOP – 10 paklausiausių profesijų pozicijoje.

Daugialypes žinias ir įgūdžius šiems specialistams suteikia Kazimiero Simonavičiaus universiteto rinkodaros ir reklamavimo bakalauro  studijos. Nuo 2018 m. šios studijos išskirtinai orientuotos į skaitmeninio marketingo sritį ir tapo pagrindiniu būsimų profesionalų tobulėjimo šaltiniu. Apie šios studijų programos unikalumą, aktualumą ir pagrindinius jos principus, kalbinome KSU Verslo mokyklos direktorę, lektorę Deimantę Žilinskienę.

Kas yra skaitmeninis marketingas? Kur jis taikomas?

 „Skaitmeninis marketingas tai yra įvairios marketingo priemonės, kanalai, strategijos, kurie yra taikomi ir egzistuoja skaitmeninėje erdvėje, siekiant informacinių, pardavimų, produktų ar paslaugų pasiekiamumo ar žinomumo didinimo bei kitų tikslų. Sprendimų priėmime operuojama daugybe rodiklių, ieškoma jų tarpusavio ryšių tam, kad būtų galima padaryti išvadas ir kurti naujas strategijas, siekiant atitinkamų pardavimų ar kitų tikslų įvairiuose sektoriuose, organizacijose. O būtent įvairiapusiai testuoti, matuoti, analizuoti, parinkti skirtingas priemones skirtingiems segmentams ir padeda skaitmeninio marketingo įrankiai ir, žinoma, profesionalus skaitmeninio marketingo specialistas, gebantis tinkamai parinkti ir naudoti atitinkamus įrankius, priemones“.

Koks šios studijų programos unikalumas?

 „Pagrindiniais šios studijų programos išskirtinumais įvardinčiau tai, kad tai yra vienintelė tokia išskirtinai į skaitmeninį marketingą orientuota bakalauro studijų programa Lietuvoje, kurioje be gilių teorinių žinių suteikimo taip pat didžiulis dėmesys skiriamas ir studentų praktinių įgūdžių lavinimui. Mūsų studentai jau antrame kurse kuria skaitmeninio marketingo projektus pagal verslo klientų užsakymus, projektinio darbo procese yra mentoriaujami mūsų socialinių partnerių iš skaitmeninio marketingo ar skaitmeninės komunikacijos agentūrų. Taip pat studijų metu daug laiko skiriama ir skaitmeninės grafikos dizaino, video turinio kūrimui. Šie studijų dalykai ugdo studentų kūrybinius ir technologinius gebėjimus, sudaro sąlygas sėkmingoms karjeroms platesniame profilyje. Taip pat studijų programa išskirtinė dar ir tuo, kad išplėtoję gausų socialinių programos partnerių tinklą ir integravę į studijų programą „Fast Track Digital marketing“  karjeros mentorystės programą, studentai be projektinio darbo užduočių su rinkos lyderiais ir didžiaisiais prekės ženklais, taip pat turi ir nuolatines konsultacijas asmens prekės ženklo kūrimo, karjeros, darbo pokalbių, CV,  „Linkedin“  profilio gerinimo ir kitais klausimais, padedančiais greitai, sklandžiai ir kokybiškai įsilieti į darbo rinką, pagrįstai pasitikėti savo jėgomis ir žiniomis“.

Kuo ir kokiose srityse, įstaigose absolventai gali įsidarbinti?

„Kazimiero Simonavičiaus universiteto rinkodaros ir reklamavimo studijų programos absolventai gali dirbti įvairiose skaitmeninio marketingo bei skaitmeninės komunikacijos agentūrose, o taip pat ir įvairiose kitose privataus bei viešojo ar nevyriausybinio sektoriaus organizacijose, dirbti rinkodaros, skaitmeninio marketingo  ar komunikacijos specialistais, projektų vadovais, kūrybiniais vadovais, žiniasklaidos planuotojais, konsultantais, rinkos tyrimų specialistais, pardavimų vadybininkais ar vadovais bei kita. Svarbu suvokti, kad tokių specialistų poreikis yra įvairiose organizacijose ir labai įvairiuose sektoriuose –  pradedant nuo švietimo iki draudimo ar sveikatos sektorių. Juk visuose šiuose sektoriuose, organizacijose, startuoliuose ir panašiai, pardavimai, komunikacija ir marketingas yra neatsiejama veiklos dalis“.

Kokių dalykų yra mokoma ir kokių kompetencijų turintį studentą ruošia KSU?

„KSU rinkodaros ir reklamavimo bakalauro studijų programa sukonstruota siekiant atsižvelgti į keturias pagrindines kompetencijų ,,kolonas”, užtikrinančias sėkmingą skaitmeninės rinkodaros specialisto ateitį profesinėje veikloje: asmeninio augimo ir tobulėjimo, verslo ir verslumo, pardavimų ir skaitmeninių paslaugų kūrimo bei įgyvendinimo, turinio ir skaitmeninio dizaino bei grafikos kūrimo kompetencijos. Taigi, mūsų studentai atsižvelgiant į programos koncepciją, skaitmeninio marketingo tendencijas, darbo rinkos poreikius, studijuoja su šiomis, anksčiau išvardintomis, kompetencijomis susietus studijų dalykus, tokius kaip skaitmeninės rinkodaros pagrindai, integruota marketingo komunikacija, teisiniai aspektai skaitmeninėje erdvėje, verslo komunikacija ir derybos, marketing research, elgsenos kainodara, e – komercija, social media analytics for marketing, rinkodara socialiniuose tinkluose ir vartotojų pasiekiamumas, business analytics, paieškos rinkodara, video turinio kūrimas ir virusinė rinkodara, skaitmeninės grafikos dizainas, prekės ženklo valdymas, krizinių situacijų valdymas viešojoje erdvėje, kūrybinis rašymas ir reklaminių tekstų kūrimas, mobilusis marketingas, vartotojų patirties valdymas ir kita“.

KSU rinkodaros ir reklamavimo studijos – tai geriausias pasirinkimas norintiems įgyti perspektyvią, šiuolaikinius verslo poreikius įgyvendinančią profesiją ar pagerinti jau turimus įgūdžius. Čia studentų laukia naujausias aktualijas atitinkančios žinios, dar studijų metu jų pritaikymas praktikoje, patyrę Lietuvos bei užsienio skaitmeninio marketingo ekspertai bei inovatyvi mokymosi aplinka.

 

Dalinkis:

GRĮŽTI