Kaip teigia KSU magistrantė Gabija, „mados sritis, kaip tolimesnio karjeros kelio pasirinkimas – buvo vienas iš svarbiausių. Tad ir mados industrijos studijos sužavėjusios tuo, kad tai yra plati sritis, kurioje nereikia savęs apriboti. Dėl to, studijų metu pavyko atrasti tai, kas labiausiai patinka bei ko nori tolimesniame mados pasaulio kelyje“.

Studijos Kazimiero Simonavičiaus universitete ne tik pateisino lūkesčius, bet ir išsklaidė nežinomybę, išsiaiškinant kuri sritis Gabijai yra artimiausia. „Supratau, kad Lietuvoje reikia stiprių mados pasaulio specialistų, nes gana mažai turime kokybiškos literatūros apie madą, kuri būtų nepasenusi. Taip studijų metu gimė neapsakomas noras išsamiau tyrinėti madą, svarstant kaip ją pateikti kitoms studentų kartoms, kad mada taptų dar įdomesne sritimi,“ – atvirauja Gabija.

Mados industrijų absolventė pasakojo, kad jai, kaip asmenybei, reikėjo teorinių žinių, o visą gautą informaciją sėkmingai pritaiko praktikoje. Studijų metu, Gabija suprato, kokia yra kūrybiška asmenybė ir susiformavo gilesnį suvokimą mados srityje – nuo marketingo iki mados psichologijos. Pati studijų programa kiekvieną semestrą  vis labiau žavėjo ir įkvėpė semtis žinių, kurias lengvai galima pritaikyti praktiškai, lavinant estetinį skonį ir įgūdžius derinti spalvas, skirtingus stilius, faktūras bei kurti įvaizdžio visumą.

Gabija, neslepia, kad profesinė praktika buvo be galo įdomi, tačiau kartu ir nelengva. Ją atliko Lietuvos televizijoje, dalyvaudama nacionalinėse tarptautinio dainų konkurso „Eurovision“ atrankose, kur prireikė daugybės žinių – tiek mados psichologijos įgūdžių, suvokiant kito asmens vaizdinį, kaip jis nori atrodyti, tiek parenkant teisingas spalvotyros ir raštų kompozicijas. Būtent ši patirtis leido geriau supratusi kuo skiriasi sceninis įvaizdis nuo paprasto fotosesijų įvaizdžio. Vėliau Gabija tęsė savo karjerą panašiuose projektuose, dirbant su sceniniais įvaizdžiais.

Paklausus Gabijos, kokį indėlį mada turi jos gyvenime, ji atsakė, kad „mada yra didžiausia jos gyvenimo dalis, keliaujanti visur ir visuomet, nesvarbu ką darytų ar kur bebūtų“. Ji neįsivaizduojanti net savo laisvalaikio be mados jei ir eina į paprastą susitikimą – stebi ką kiti asmenys dėvi, kaip pateikia savo įvaizdį visuomenei. Tą patį daro ir atostogų metu – stebi aplinką, nuolatos skaito naujausius mados leidinius. Nesvarbu kokios didelės investicijos bebūtų, seka kas vyksta mados pasaulyje, nes viskas keičiasi labai greitai. Kasdieninėje rutinoje, nuolatinis domėjimasis mada tapo natūraliai susiformavusiu veiksniu.

„Aš neverčiu savęs per prievartą kažką daryti, tačiau visuomet domiuosi naujausiomis mados tendencijomis. Tai manau ir yra svarbiausia,“ –  savo įžvalgomis dalijosi KSU magistrantė Gabija Kvašinskaitė, šiuo metu įgytas mados industrijų žinias puikiai apjungianti su integruotos komunikacijos studijomis.