fbpx

Geriausią projektą pristačiusiam Rinkodaros ir reklamavimo studentui įteikta 300 eurų premija


Projektų pristatymas (KSU nuotr.)

Ar įmanoma jau antrame kurse atlikti realias skaitmeninio marketingo ir komunikacijos agentūrų užduotis, konsultuotis su jose dirbančiais profesionalais ir bendrauti su tikru klientu? Tikrai taip! Jeigu studijuoji Rinkodarą ir reklamavimą Kazimiero Simonavičiaus universitete.

Penktadienį, birželio 19 d., Rinkodaros ir reklamavimo studijų programos antrakursiai pristatė savo atliktus projektinius darbus komisijai, kurią sudarė rinkodaros, komunikacijos ir verslo profesionalai:

  • skaitmeninio marketingo ir komunikacijos agentūros „Caption“ vyriausioji projektų vadovė Austėja Levickaitė,
  • skaitmeninio marketingo agentūros „Marketingo valdymas“ įkūrėja ir vadovė Greta Besakirskytė,
  • naujienų agentūros ELTA žurnalistė Dainora Karklytė,
  • nuomonės formuotojų marketingo specialistė, prekės ženklo „LinenSheep“ bendrasavininkė Lauryna Tamošaitytė,
  • rinkodaros ir elgsenos kainodaros ekspertė, KSU Rinkodaros ir reklamavimo programos dėstytoja lekt. Indrė Radavičienė,
  • KSU Verslo mokyklos direktorė, programos dėstytoja lekt. Deimantė Žilinskienė.

Pristatymas vainikavo viso semestro darbą, kuomet studentai, gavę realias skaitmeninio marketingo ir komunikacijos agentūrų užduotis, jas rengė konsultuodamiesi su šiose agentūrose dirbančiais mentoriais bei bendraudami su klientais.

Geriausią projektinį darbą pristačiusiam studentui Erik Miliuškevič buvo įteikta 300 eurų vertės piniginė premija, įsteigta Rinkodaros ir reklamavimo studijų programos socialinių partnerių.

„Kai man pasakė, kad gavau aukščiausią įvertinimą, kad iš visų studentų mane išrinko laimėtoju bei kad už mano pastangas ir bemieges naktis bus atlyginta ne tik pažymiu, bet ir piniginiu prizu, išjungiau mikrofoną ir paprasčiausiai pradėjau šokinėti iš laimės. Ačiū visiems, įgyvendinusiems projektinės užduoties, kai bendradarbiauja verslas ir universitetas, idėją. Man teko gerokai peržengti savo komforto zoną, kad pasiekčiau tokį rezultatą, bet buvo verta“, – po pristatymo pasakojo Erik. Jo darbo tema – „Asmeninio prekės ženklo analizė ir veiksmų plano sukūrimas „Vinted“ atvejui“.

Rinkodaros ir reklamavimo studentai kūrė vizualus ir jų planus prekės ženklų skaitmeninei komunikacijai, tyrė organizacijų poveikį, rengė komunikacijos planus, atliko prekės ženklų rinkų, influencerių kampanijų ir organinės paieškos analizes bei kt.

Pristatymo metu studentai džiaugėsi galimybe įgyti patirties dirbant su tikrais profesionalais ir klientais.  „Džiugu, kad mūsų universitetas organizuoja tokius projektus. Norėčiau padėkoti už suteiktą galimybę įgyti patirties dirbant su agentūromis, nes tai atnešė naujų žinių. Buvo įtrauktos ir trečios šalys, todėl tai nebuvo tiesiog paprastas bendravimas su dėstytojais. Iš šio bendradarbiavimo pasisėmiau naujos patirties, kuri tikrai pravers ateityje“, – pristatymo metu kalbėjo antrakursis Matas Budrys, kurio atliktas darbas taip pat buvo įvertintas aukščiausiu balu.

Studentė Gabija Jusytė pasakojo: „Buvo labai įdomi patirtis. Norisi padėkoti, kad turėjome galimybę bendradarbiauti tiek su savo darbo vadovu, tiek ir klientu. Ši patirtis išmokė daug naujų dalykų: kaip bendrauti, kaip spėti laiku atlikti užduotis, kaip kūrybingai mąstyti. Tai buvo labai gera patirtis.“

„Nepaprastai džiaugiuosi, kad savo studentams galime pasiūlyti tokias galimybes – įtraukti juos į projektines veiklas, iš arti leisti susipažinti su industrija bei jos ypatumais, o taip pat ir pildyti savo darbų portfolio jau nuo antro kurso bei visapusiškai augti kaip rinkodaros ir reklamos specialistams. Didžiuojuosi visais studentais, sėkmingai dirbusiais visą semestrą, ir labai dėkoju visiems socialiniams partneriams bei dėstytojams, prisidėjusiems prie itin reikšmingo studentų augimo šį semestrą“, – sako Verslo mokyklos direktorė Deimantė Žilinskienė.

Dalinkis:

GRĮŽTI