Data: 2017 m. balandžio 29 d.
Laikas: 12.00 – 14.00 val.
Trukmė: 2 val. (120 min.)
Vieta: Dariaus ir Girėno g. 21, Vilnius
Kaina: nemokamai
Pranešėja: Rasa Levickaitė
Data: 2017 m. balandžio 29 d.
Laikas: 12.00 – 14.00 val.
Trukmė: 2 val. (120 min.)
Vieta: Dariaus ir Girėno g. 21, Vilnius
Kaina: nemokamai
Pranešėja: Rasa Levickaitė
Paskaitoje kalbėsimės:
– Kelionių agentūros užkulisiai – batsiuvys be batų.
– Kelionių konsultanto prisikėlimas.
– Kelionių tendencijos ir mažėjantis pasaulis.
Populiariojo turizmo pradininkas baptistų dvasininkas Thomas Cook, aktyviai kovojęs su alkoholizmu, 1841 m. sugalvojo surengti parapijiečių išvyką po apylinkes. Tai buvo aiški žinutė ateičiai: kelionės gydo, įkvepia, praturtina, ramina.
Šiandien turizmas – didžiausia pasaulio industrija. Tai – gastronomijos, įvairiausių transporto rūšių, apgyvendinimo vietų, neatrastų salų, ūžiančių miestų pynė. Tai – socialinė, psichologinė, kultūrinė, politinė, ekonominė, ekologinė tvarioji plėtra. Kasmet per pasaulį keliauja virš 1 mrld. planetos gyventojų, kurie sukuria įtraukią industrinę plėtrą, puoselėja darbo vietas, formuoja tvarias ir tolerantiškas bendruomenes, kurios sąmoningai siekia puoselėti ir saugoti gamtinį bei kultūrinį pasaulio paveldą.
Šiandien turizmas – tai įspūdžių katalogas, asmeninių potyrių kolekcija. Jei vakar buvo madinga joga ir Indija, šiandien – žiedai ir Tailandas, rytoj – Arabica ir Peru. Šiandien vartotojas prieš keliaudamas patikrina 10,2 šaltinių, bet priima vis spontaniškesnį sprendimą. Kas formuoja norą keliauti? Kas pakutena paspausti mygtuką „užsakyti“? Kas renkasi – mes keliones ar kelionės mus? Tu negali to nesužinoti!
Pristatyti šiuolaikinės kelionių agentūros veiklos principus, analizuoti kelionių tendencijas, keliautojų įpročius, peržvelgti ateities prognozes.
Besidomintiems kelionėmis, keliautojams ir norintiems dirbti bei suprasti kelionių industriją.
Pranešėja
Dr. Rasa Levickaitė – kelionių organizatoriaus „Baltic Tours“ atstovė, socialinių mokslų srities daktarė (ekonomikos mokslo kryptis), Lietuvos kūrybos ekonomikos, kūrybinių ir kultūrinių industrijų tyrėja, kūrybinių iniciatyvų autorė, turizmo industrijos verslo praktikė, Vilniaus Gedimino technikos universiteto docentė. Kaip pati Rasa sako, nuo 2000 m. jos pareigos neturi pavadinimo.
Baltic Tours
Mums ir patiems sunku patikėti, kad jau 26-erius metus mintimis keliaujame su savo klientais. Per metus parduodame daugiau nei 200 tūkst. turizmo paslaugų, už kurias sergame dieną-naktį. „Baltic Tours“ grupei šiandien priklauso prekės ženklai Baltictours.lt, Baltictours.com, Skrendu.lt, Lektuvubilietai.lt, Aero.lv, Tagoo.lt.
„Baltic Tours“ komanda turi didžiulę aistrą kelionėms, technologijoms, tobulėjimui ir kūrybiškumui. Per 26-erius metus kartu su savo klientais ir partneriais nuėjome istorinį, politinį, kultūrinį, evoliucinį, technologinį žygį. Mes jau dirbome kai dar nebuvo Google…
#SMARTuni
#SMARTuni – tai KSU projektas, kviečiantis laisvalaikį leisti turiningai: dalyvauti nemokamose paskaitose ir įgyti aktualių žinių, susitikti su įvairių sričių profesionalais, semtis įkvėpimo ir idėjų. Atvirų paskaitų temos pačios įvairiausios: internetinė prekyba, kūrybinis rašymas, mada, internetinės pažintys, darbo paieškos, „Gap year“, asmenukės socialiniuose tinkluose, studijos užsienyje ir Lietuvoje, teisininko profesija, fotografija bei daugelis kitų. Daugiau informacijos apie projektą: https://ksu.lt/mokymai/
Papildoma informacija:
El. p. krc@ksu.lt
Dalinkis: