fbpx

Data: 2016 m. gruodžio 2 d.
Laikas: 10.15 – 17.35 val.
Trukmė: 8 ak. val.
Vieta: Dariaus ir Girėno g. 21, Vilnius
Kaina: 200 Eur
Lektorius: Mindaugas Voldemaras
Kviestinis svečias: Mantas Agentas (Mantinga, UAB)

Rodikliai yra tarsi prietaisų skydelis automobilyje, į kurį užmetęs akį priimi sprendimą, kaip elgtis kelyje, pilname netikėtumų. Pardavimuose matomumas kur kas prastesnis nei miesto gatvėse, tad pardavimų mašinos vairuotojui nieko kito nelieka, tik pasikliauti pritaisų parodymais.

„Piltuvėlyje turime galimybių už milijoną, šį mėnesį uždarysime už šimtą tūkstančių. Praėjusį mėnesį pasirašėme tris naujus sandorius, ir pateikėme dvidešimt pasiūlymų. Penkias galimybes pralaimėjome dėl kainos”. Ką daryti su šiais duomenimis, ištrauktais iš CRM? Ar jų pakanka vadovui nuspręsti, ką pareguliuoti pardavimų mašinoje, kad šioji kitą mėnesį išspjautų daugiau pinigų?

Pardavimų komandai dirbant srauto principu aktualūs tampa rodikliai, kurie senuoju tradiciniu „nuo-iki” metodu dirbančiose įmonėse niekam nerūpėjo. Užtekdavo paklausti, kada ir kiek pinigų atneši, ir pokalbis su pardavėju-amatininku būdavo baigtas. Naujame pardavimų komandos modelyje rodikliai skirti ne tik žmonių pastangoms ir rezultatams vertinti („Pasakyk, kaip mane matuosi, pasakysiu, kaip elgsiuos”), bet ir pardavimų srautui stebėti bei priiminėti sprendimus, užtikrinančius tokį srauto lygį, koks reikalingas kompanijos pelningumo tikslams pasiekti.

Seminaro tikslas

Suteikti žinių, kaip rodiklių pagalba analizuoti pardavimų veiklą ir valdyti komandos darbą.

Kam skirtas seminaras?

Įmonių vadovams, pardavimo vadovams.

Po seminaro:

Dalyviai sužinos, kaip matuoti srauto principu dirbančią pardavimų komandą, bei išbandys verslo duomenų analizės įrankį pardavimų rodikliams analizuoti.

PROGRAMA

Pirma dalis
10.15 val.

  • Kaip susiję duomenys, informacija ir sprendimų priėmimo procesas?
  • Kaip užtikrinti automatinį raportavimą: reikalavimai IT sistemoms?
  • Pardavimų srauto rodikliai: ką matuoti būtina, ir ko neverta?
  • Kodėl pardavimų piltuvėlis yra menkavertis įrankis?

Pietų pertrauka
13.30-14.20 val.

Antra dalis
14.20 val.

  • TOC Diagonalinio buferio algoritmas pardavimams valdyti
  • Kasdieninė ir savaitinė pardavimų komandos ataskaitos: ką daryti su duomenimis?
  • Kaip įžvelgti problemas ir galimybes duomenų pelkėje: kaip Business Intelligence pagalba prisikasti prie auksinių sprendimų?
  • PRAKTIKA: surask problemą ir sprendimą: tikrų kompanijų tikrų duomenų pjaustymas su Tableau

Pabaiga
17.35 val.

Lektorius

Mindaugas Voldemaras vadovauja bendrovei TOC Sales and Marketing, kuri vienintelė Lietuvoje specializuojasi užtikrinti B2B kompanijoms nuolatinį pardavimų srautą Lietuvos ir eksporto rinkose. Taikydama TOC ir Lean šiuolaikinės vadybos metodus, Mindaugo vadovaujama komanda padeda savo klientams pertvarkyti pardavimų padalinius, kad šie dirbtų srauto principu ir generuotų kuo didesnę pridėtinę vertę.

Mindaugas Voldemaras yra baigęs Vilniaus universiteto Komunikacijos fakulteto žurnalistikos specialybę, mokėsi ISM Executive School, stažavosi TOCICO (Las Vegase, 2010 ir Niujorke, 2011). Baigęs bakalauro studijas dirbo marketingo vadovu IT įmonėje “MicroLink Lietuva”, vėliau buvo paskirtas tuomet didžiausios Baltijos šalyse IT sprendimų ir paslaugų kompanijos “MicroLink Group” komunikacijos vadovu. Nuo 2006 m. ėmėsi savo verslo, įsteigė viešųjų ryšių ir B2B marketingo agentūrą, kuri konsultavo tarptautines kompanijas “ByteLife Solutions”, “VMware”, EMC, SAP, “Mažeikių nafta” (dabar “Orlen Lietuva”), “Siemens”, TELE2, “Olympic Casino”, ATEA ir kt.

Nuo 2012-ųjų Mindaugo vadovaujama kompanija susitelkė į paslaugų teikimą pardavimų valdymo srityje. Tarp pastarųjų metų TOC Sales and Marketing, UAB klientų tokios įmonės kaip „Geralda”, „Umega”, „Ventmatika”, „Venipak”, „Paysera”, „Grigeo Grigiškės”, TEO LT, „Transimeksa”, „Kriautė”, „Ramundas GM”, „Neriba.lt”, „Baltimax”, „Artilux NMF”, „GlasKeller”, „Švytėjimas”, „Rifas”, „Litexpo” ir tuzinas kitų.

Kviestinis svečias

Mantas Agentas – UAB „Mantinga“ generalinio direktoriaus pavaduotojas pardavimams ir rinkodarai. Mantas yra įgijęs Vilniaus Universiteto ekonomikos bakalaurą, baigęs Londono Ekonomikos Mokyklos (angl. London School of Economics) vasaros mokyklos studijas bei šiuo metu studijuoja Tarptautinio verslo magistro studijas Kauno Technologijos Universitete. Jo praktikoje – pardavimo procesų optimizavimo, naujų eksporto rinkų suradimo bei naujo verslo vystymo patirtis. „Mantinga“ – moderni duonos, užkandžių ir šaldytų gaminių kompanija. Tai viena iš labiausiai technologiškai pažengusių, lanksčių, inovatyvių ir sertifikuotų įmonių duonos pramonėje Baltijos šalyse, gaminanti klientams aukštos kokybės produktus. Šiuo metu įmonė eksportuoja į 31 užsienio šalį 4 pasaulio žemynuose.

Seminaro medžiaga ir pažymėjimai

Asmenys, dalyvavę kursuose gaus dalomąją paskaitų medžiagą, seminaro vaizdo įrašą ir dalyvavimą patvirtinančius pažymėjimus.

Į kainą yra įskaičiuoti pietūs ir kavos pertraukėlės.

DĖMESIO: šis seminaras yra 10-asis iš 12 seminarų ciklo Pardavimų valdymas pagal Lean ir Apribojimų teoriją.

Registracija

[contact-form-7 id=”4503″]

Kontaktai

Agnė Bružaitė
Mob. tel. +370 624 62049

El. p.: krc@ksu.lt

Dalinkis:

GRĮŽTI