fbpx

Data: 2016 m. spalio 7 d.
Laikas: 10.15 – 17.35 val.
Trukmė: 8 ak. val.
Vieta: J. Basanavičiaus g. 29A, Vilnius
Kaina: 200 Eur (50% nuolaida perkant visą Pardavimų valdymo kursą)
Lektorius: Mindaugas Voldemaras
Kviestinis svečias: Linas Šiautkulis (BPN LT)

Pardavėjus įprasta matyti dirbančius autonomiškai lyg amatininkus. Nieko nestebina, kad pardavėjas dirba lyg žmogus-orkestras: ir ieško naujų klientų, ir rengia jiems komercinius pasiūlymus, rūpinasi pažadų įvykdymu, ir dirba su „savo” esamais klientais, įskaitant ir tokį emociškai mielą darbą kaip skolų administravimas.

Šiais laikais norėdami sutikti tikrą amatininką, turite apsilankyti Kaziuko mugėje: industrinė revoliucija amatininkus pavertė egzotine retenybe. Tačiau darbo pasidalijimo idėja, nulėmusi ženklų našumo padidėjimą visose industrijose be išimties, liko nepritaikyta pardavimuose.

Kaip pertvarkyti pardavimų komandos narių įgaliojimus ir atsakomybes, kad komandos pajėgumas išaugtų ženkliai? Revoliucinis sprendimas, kurį nuodugniai pristatysime seminare, su kaupu pasiteisino tuzine Lietuvos įmonių.

Seminaro tikslas

Pristatyti sprendimo kryptį, kaip turėtų būti pertvarkytos pardavimų komandos, kad nedidinant žmonių skaičiaus ryškiai išaugtų pardavinėjimo pajėgumai nekeliant grėsmės klientų aptarnavimo kokybei.

Kam skirtas seminaras?

Įmonių vadovams, pardavimų vadovams.

Po seminaro:

Dalyviai įgis naujausių žinių apie tai, kokie pastaraisiais metais įvykdyti pardavimų komandų struktūriniai pertvarkymai ženkliai padidino pardavinėjimo pajėgumus.

PROGRAMA

Pirma dalis
10.15 val.

  • Kodėl pardavimų komandų nesužalojo industrinės revoliucijos idėjos?
  • Prielaidos, kuriomis grindžiama darbo pasidalijimo (specializacijos) būtinybė pardavimų komandose
  • Kompetencijos ir savybės, būtinos pardavėjui-žmogui-orkestrui
  • Rolės pardavimų procesuose ir išaugusio našumo įrodymai iš Lietuvos įmonių
  • Pardavimų vadovo vaidmuo pardavimų komandoje

Pietų pertrauka
13.30-14.20 val.

Antra dalis
14.20 val.

  • Kaip sukurti pardavimų komandos struktūrą, dirbančią srauto principu?
  • Pertvarkytų pardavimų komandų struktūrų pavyzdžiai iš įvairaus tipo gamybos, logistikos, distribucijos, projektų kompanijų
  • Kodėl motyvacinės sistemos neužtikrina nei pardavimų augimo, nei motyvacijos pardavėjams?
  • Kaip premijavimo pagalba paskatinti norimą žmonių elgesį?

Pabaiga
17.35 val.

Lektorius

Mindaugas Voldemaras vadovauja bendrovei TOC Sales and Marketing, kuri vienintelė Lietuvoje specializuojasi užtikrinti B2B kompanijoms nuolatinį pardavimų srautą Lietuvos ir eksporto rinkose. Taikydama TOC ir Lean šiuolaikinės vadybos metodus, Mindaugo vadovaujama komanda padeda savo klientams pertvarkyti pardavimų padalinius, kad šie dirbtų srauto principu ir generuotų kuo didesnę pridėtinę vertę.

Mindaugas Voldemaras yra baigęs Vilniaus universiteto Komunikacijos fakulteto žurnalistikos specialybę, mokėsi ISM Executive School, stažavosi TOCICO (Las Vegase, 2010 ir Niujorke, 2011). Baigęs bakalauro studijas dirbo marketingo vadovu IT įmonėje “MicroLink Lietuva”, vėliau buvo paskirtas tuomet didžiausios Baltijos šalyse IT sprendimų ir paslaugų kompanijos “MicroLink Group” komunikacijos vadovu. Nuo 2006 m. ėmėsi savo verslo, įsteigė viešųjų ryšių ir B2B marketingo agentūrą, kuri konsultavo tarptautines kompanijas “ByteLife Solutions”, “VMware”, EMC, SAP, “Mažeikių nafta” (dabar “Orlen Lietuva”), “Siemens”, TELE2, “Olympic Casino”, ATEA ir kt.

Nuo 2012-ųjų Mindaugo vadovaujama kompanija susitelkė į paslaugų teikimą pardavimų valdymo srityje. Tarp pastarųjų metų TOC Sales and Marketing, UAB klientų tokios įmonės kaip „Geralda”, „Umega”, „Ventmatika”, „Venipak”, „Paysera”, „Grigeo Grigiškės”, TEO LT, „Transimeksa”, „Kriautė”, „Ramundas GM”, „Neriba.lt”, „Baltimax”, „Artilux NMF”, „GlasKeller”, „Švytėjimas”, „Rifas”, „Litexpo” ir tuzinas kitų.

Kviestinis svečias

Linas Šiautkulis – komunikacijos ekspertas, media agentūros „BPN LIETUVA“ vadovas, Lietuvos marketingo asociacijos valdybos pirmininkas.

Daugiau nei 14 metų marketingo komunikacijoje, įkvėpti didžiausių Lietuvos įmonių ir tarptautinių prekių ženklų. Iki BPN, Linas vadovavo vienam didžiausių interneto media kanalų Baltijos šalyse Adnet media, stygavo pardavimų komandą bei užtikrino įmonės lyderystę rinkoje. Taip pat, Linas aktyviai dalyvauja edukacinėje marketingo veikloje, skaito pranešimus universitetuose ir konferencijose vartotojų elgsenos, skaitmeninės rinkodaros komunikacijos ir tendencijų temomis.

Seminaro medžiaga ir pažymėjimai

Asmenys, dalyvavę kursuose gaus dalomąją paskaitų medžiagą, seminaro vaizdo įrašą ir dalyvavimą patvirtinančius pažymėjimus.

Į kainą yra įskaičiuoti pietūs ir kavos pertraukėlės.

DĖMESIO: šis seminaras yra 4-asis iš 12 seminarų ciklo Pardavimų valdymas pagal Lean ir Apribojimų teoriją.

Registracija

[contact-form-7 id=”4503″]

Kontaktai

Agnė Bružaitė
Mob. tel. +370 624 62049

El. p.: krc@ksu.lt

Dalinkis:

GRĮŽTI