fbpx

Data: 2016 m. lapkričio 18 d.
Laikas: 10.15 – 17.35 val.
Trukmė: 8 ak. val.
Vieta: J. Basanavičiaus g. 29A, Vilnius
Kaina: 200 Eur
Lektorius: Mindaugas Voldemaras
Kviestinis svečias: Mindaugas Rutkauskas (Litexpo)

Galbūt kada nors ateis diena, kai potencialūs klientai patys kreipsis prašyte prašydami jiems parduoti. Tačiau kol ta diena neatėjo, proaktyvi naujų klientų paieška yra būtina bet kuriai įmonei, turinčiai perteklinių pajėgumų.

Ar galite sudaryti sandorį nepakalbėję su potencialiu klientu, nepristatę jam sprendimo ir neatsakę į prieštaravimus? Jei ne, turėsite pakelti ragelį, kad susitartumėte su atsakingu žmogumi potencialaus kliento pusėje dėl susitikimo. Bėda tik, kad tą atsakingą žmogų, sprendimų priėmėją, atakuoja ir jūsų konkurentai, irgi norintys susitikti vardan pardavimo. Be to, tas žmogus turi šimtą kur kas svarbesnių rūpesčių už dar vieną vieną komercinį pasiūlymą, kurį ketinate jam pateikti. Lyg to būtų maža, tas žmogus pasisamdė sekretorę, kad ši neleistų tokiems kaip jūs trikdyti jo rimties ir susikaupimo.

Katės-pelės žaidimas paprastas: jei nepavyks susitikti, nepavyks parduoti. Kuo labiau ribotas potencialių klientų skaičius, tuo didesnis spaudimas skambinti susiruošusiam pardavėjui. Seminare padrąsinsime pardavėjus, pasidalindami su jais gerąja ir blogąja skambinimo praktika, įgyta aktyviai ieškant klientų Lietuvos ir eksporto įvairiose rinkose.

Seminaro tikslas

Padėti kompanijoms, telefonu ieškančioms klientų Lietuvoje ar eksporto rinkose, pasiekti geresnių rezultatų.

Kam skirtas seminaras?

Pardavimo vadovams, pardavimo vadybininkams.

Po seminaro:

Dalyviai sužinos, kaip įveikti sekretorės filtrą, išmoks pasirengti telefoninių pokalbių maratonui su sprendimų priėmėju, sužinos, kaip bendrauti su itin užimtais kompanijų vadovais prieklausomai nuo tikslų pardavimo procese.

PROGRAMA

Pirma dalis
10.15 val.

  • Pardavimų telefonu tikslai B2B santykiuose
  • Asmeninių savybių ir įgūdžių reikalavimai žmonėms, pardavinėjantiems telefonu
  • Efektyvaus skambučio anatomija
  • Sunku prisiskambinti? Puiku! Tiesiog turėkite truputį daugiau kantrybės nei konkurentai
  • Pokalbių scenarijai, kurie padeda įtikinti ir pasiekti skambučio tikslą

Pietų pertrauka
13.30-14.20 val.

Antra dalis
14.20 val.

  • PRAKTIKA: Laba diena, skambinu Jums…
  • Eksporto skambučių specifika
  • Dažniausiai daromos klaidos pardavinėjant telefonu
  • Kaip suvaldyti skambučius IT priemonėmis

Pabaiga
17.35 val.

Lektorius

Mindaugas Voldemaras vadovauja bendrovei TOC Sales and Marketing, kuri vienintelė Lietuvoje specializuojasi užtikrinti B2B kompanijoms nuolatinį pardavimų srautą Lietuvos ir eksporto rinkose. Taikydama TOC ir Lean šiuolaikinės vadybos metodus, Mindaugo vadovaujama komanda padeda savo klientams pertvarkyti pardavimų padalinius, kad šie dirbtų srauto principu ir generuotų kuo didesnę pridėtinę vertę.

Mindaugas Voldemaras yra baigęs Vilniaus universiteto Komunikacijos fakulteto žurnalistikos specialybę, mokėsi ISM Executive School, stažavosi TOCICO (Las Vegase, 2010 ir Niujorke, 2011). Baigęs bakalauro studijas dirbo marketingo vadovu IT įmonėje “MicroLink Lietuva”, vėliau buvo paskirtas tuomet didžiausios Baltijos šalyse IT sprendimų ir paslaugų kompanijos “MicroLink Group” komunikacijos vadovu. Nuo 2006 m. ėmėsi savo verslo, įsteigė viešųjų ryšių ir B2B marketingo agentūrą, kuri konsultavo tarptautines kompanijas “ByteLife Solutions”, “VMware”, EMC, SAP, “Mažeikių nafta” (dabar “Orlen Lietuva”), “Siemens”, TELE2, “Olympic Casino”, ATEA ir kt.

Nuo 2012-ųjų Mindaugo vadovaujama kompanija susitelkė į paslaugų teikimą pardavimų valdymo srityje. Tarp pastarųjų metų TOC Sales and Marketing, UAB klientų tokios įmonės kaip „Geralda”, „Umega”, „Ventmatika”, „Venipak”, „Paysera”, „Grigeo Grigiškės”, TEO LT, „Transimeksa”, „Kriautė”, „Ramundas GM”, „Neriba.lt”, „Baltimax”, „Artilux NMF”, „GlasKeller”, „Švytėjimas”, „Rifas”, „Litexpo” ir tuzinas kitų.

Kviestinis svečias

Mindaugas Rutkausas, UAB „Lietuvos parodų ir kongresų centras Litexpo“ direktorius, turi sukaupęs 10-ties metų patirtį valdant įvairius verslus direktoriaus bei vykdančiojo direktoriaus pozicijose. Verslo segmentai – žiniasklaida, renginiai ir parodos, IT, ankstyvos stadijos verslai.

Mindaugas yra baigęs Vilniaus universiteto Teisės fakultetą, ten įgytas teisės magistras. Taip pat baigė Baltijos vadybos institutą (BMI), kuriame įgijo verslo vadybos magistro laipsnį (MBA). Mindaugas nuolat dalyvauja verslo valdymo, finansų, pardavimų, derybų, kūrybiškumo mokymuose, yra skaitęs pranešimus įvairiuose renginiuose.

LITEXPO – parodų, konferencijų, kongresų, valstybinės svarbos renginių lyderis Baltijos šalyse. Lietuvos parodų ir kongresų centre organizuojamos parodos, teikiamos profesionalios konferencijų organizavimo, stendų projektavimo ir statymo bei renginių maitinimo paslaugos. LITEXPO diegiamos TOC ir LEAN vadybos sistemos, nuolat vadovaujantis pagrindiniais šių vadybos teorijų principais.

Seminaro medžiaga ir pažymėjimai

Asmenys, dalyvavę kursuose gaus dalomąją paskaitų medžiagą, seminaro vaizdo įrašą ir dalyvavimą patvirtinančius pažymėjimus.

Į kainą yra įskaičiuoti pietūs ir kavos pertraukėlės.

DĖMESIO: šis seminaras yra 8-asis iš 12 seminarų ciklo Pardavimų valdymas pagal Lean ir Apribojimų teoriją.

Registracija

[contact-form-7 id=”4503″]

Kontaktai

Agnė Bružaitė
Mob. tel. +370 624 62049

El. p.: krc@ksu.lt

Dalinkis:

GRĮŽTI