Rinkodara yra viena iš esminių organizacijos, prekės ženklo ar šiandien populiarių ,,influencerių” veiklos funkcijų, o šios srities profesija patenka į perspektyviausių, geidžiamiausių bei geriausiai apmokamų ateities profesijų sąrašus. Rinkodaros ir reklamavimo studijų programos tikslas – parengti aukštos kvalifikacijos rinkodaros specialistus, galinčius kurti ir įgyvendinti drąsius kūrybinius sprendimus bei rinkodaros strategijas, išmanančius įvairias skaitmenines priemones ir jų galimybes, įvaldžiusius įvairius socialinius tinklus bei kūrybinius įrankius idėjoms įgyvendinti, žinančius ir mokančius parinkti tinkamiausius komunikacijos būdus, išmanančius vadybinius teorinius konstruktus.
Rinkodaros ir reklamavimo studijų programoje daugiausiai orientuojamasi į skaitmeninės rinkodaros aspektus. Taip pat didelis dėmesys skiriamas komunikacijos ir šiuolaikinių medijų studijoms, taikomi inovatyvūs, į studentus orientuoti studijų metodai: kūrybiniai projektai, individualus ir grupinis darbas, atvejo analizė, praktinės užduotys bendradarbystės erdvėse. Programa lavina studentų gebėjimus formuoti įvairias rinkodaros strategijas, kelti tikslus, plėtoti kūrybines idėjas ir jas įgyvendinti, naudotis skaitmeniniais įrankiais, išmanyti krizinių situacijų ir prekės ženklo valdymo viešojoje erdvėje bei e. komercijos aspektus. Taip pat studentai šioje studijų programoje įgija rinkodaros, vartotojų pažinimo, psichologijos, tyrimų ir analizės metodų bei kitų žinių, kurios padeda nuspėti žmonių poreikius ir net formuoti jų skonį.
Sėkmingos studentų patirtys dar studijų metu lengvai įsidarbinant didžiausių įmonių rinkodaros specialistais bei itin teigiami absolventų atsiliepimai apie studijų programą neabejotinai skatina drąsiai pakviesti visus aktyvius, kūrybiškus, drąsius asmenis rinktis šią studijų programą.
Studijos orientuotos į šiandienines rinkodaros tendencijas
Dėstytojai savo sričių ekspertai, praktikai
Mažos studentų grupės, individualus dėmesys studentui
Praktikos organizavimo tikslas – sudaryti studentams sąlygas tiesiogiai dalyvauti įvairiose vykdomose veiklose, siūlyti savo idėjas ir jas įgyvendinti, sulaukti konsultacinės pagalbos iš praktikos vadovų, pasirenkant praktikos vietą bei rengiant akademinę praktikos užduotį. Svarbu užtikrinti reikiamą studento pasirengimą įsilieti į rinkodaros ir reklamavimo veiklas, siekiant pagrindinio praktikos tikslo – įgyti praktinių ir teorinių žinių, kurios lavintų darbo rinkai reikiamus įgūdžius.
Deimantė Žilinskienė
Verslo inovacijų mokyklos vadovė
SEO, Google AdWords, Instagram, Reach’as, Insight’as, Influencer’is, Brand’as ir panašūs raktažodžiai yra tik dalis įdomių studijų bei sėkmingo karjeros kelio. Šioje studijų programoje studentams suteikiama ne tik rinkodaros mokslo teorijos žinios ir metodai, tačiau mūsų dėstytojai, kurių dauguma yra praktikai – savo srities ekspertai, dalinasi atvejais iš savo profesinės patirties, siekiant supažindinti su naujausiomis tendencijomis, kurios veikia ,,čia ir dabar”, nelaukiant kol visa tai nuguls į vadovėlius.
Interviu apie studijas čia.
Mūsų kursas tapo proga grįžti į universiteto suolą pusšimčiui aukščiausio lygio vadovų. Vieni jų skaitė pranešimus kaip kviestiniai lektoriai, kiti klausėsi, klausė ir vėliau pritaikė įgytas žinias savo įmonėse. Dalį tų žinių vadovėliai aprašys kada nors ateityje, o pokyčius, nulėmusius pardavimų šuolį, vadovai padarė jau kurso metu. Tuo tarpu studentai, pasidalinę auditorija su įmonių vadovais, turėjo progą įsitikinti, kad lyderiai mokosi visą gyvenimą.
KSU įgijau žinias, kurios yra naudingos ir aktualios būtent šiai dienai, padeda geriau suprasti vis greičiau besikeičiančius pasaulinius verslo pokyčius ir įžvelgti ateities tendencijas. Studijuoti KSU verta todėl, kad gali daug išmokti apie tave supantį pasaulį, o taip pat ir apie save patį.