Nors daugelis dabartinių profesijų, tikėtina, neegzistuos po kelių dešimčių metų, tačiau tarp stabiliausiai poreikį rinkoje išlaikysiančiųjų neabejotinai bus rinkodaros ir reklamų vilkai. Taip, sunku numatyti, kaip atrodys verslo industrija po šimtmečio, tačiau aišku viena – ji bus milžiniška, o už kiekvieno verslo stovės inovatyvūs, drąsūs ir profesionalūs rinkodaros ir reklamavimo sprendimai.
Domitės verslu, socialiniais tinklais, skaitmeninėmis galimybėmis, esate kūrybiškas ir mėgstantis imtis drąsių idėjų? Jei į visus atsakėte „taip“, rinkitės Rinkodaros ir reklamavimo studijas Kazimiero Simonavičiaus universitete.
Deimantė BudriūnaitėAnot Kazimiero Simonavičiaus universiteto Verslo mokyklos direktorės Deimantės Budriūnaitės, šiandienos pasauliniais marketingo ,,trendais’’ yra skaitmeninės rinkodaros aspektai, kurie svarbūs ne tik asmens profiliui, bet ir prekės ženklo reputacijai ir jo pozicionavimui. Taip pat ne mažiau svarbu yra kritinių situacijų valdymas viešojoje erdvėje, šių kompetencijų geriausia įgyti iš šios srities profesionalų – dėstytojų, dirbančių su didžiausių verslo organizacijų, viešųjų asmenų komunikacijos strategijomis bei praktikų metu. Būtent šioje studijų programoje visi pagrindiniai sėkmės komponentai ir yra integruoti.
Atsižvelgiant į pasaulines ir geriausiai reitinguojamas šios srities programų tendencijas, studijose itin glaudžiai bendradrabiaujama su socialiniais partneriais – ,,Marketingo mokykla”, siekiant studijas papildyti įvairiomis praktinėmis situacijomis, projektų rengimais hub’ų principu (dirbant bendradarbystės erdvėse). Sėkmingos studentų patirtys dar studijų metu lengvai įsidarbinant didžiausių įmonių rinkodaros specialistais bei itin teigiami absolventų atsiliepimai apie studijų programą neabejotinai skatina drąsiai pakviesti visus aktyvius, kūrybiškus, drąsius asmenis, norinčius tapti inovatyviais ir sėkmingais rinkodaros ir reklamavimo specialistais prisijungti prie nuostabios Universiteto bendruomenės pasirenkant būtent šią studijų programą.
Pildyti stojimo paraišką čia.