fbpx

Integruota komunikacija: organizacijų siekiamybė ir profesionalų stygius


Paskutiniaisiais metais ypatingai pakitus gyvenimo būdui, vystantis technologijoms, keičiantis darbo stiliui, keičiasi ir pačios integruotos komunikacijos koncepcija. Siekiant vientisos, suderintos, tolygios komunikacijos, kurią dalinai išsprendžia technologijos, lieka didelė žmogiškojo indėlio dalis, kuriai neabejotinai reikalingos unikalios kompetencijos. Bandydami atsakyti į klausimą, kada dirbame, o kada ilsimės, kada profesinį turinį keičia laisvalaikio turinys, susiduriame su tirpstančiomis ribomis, kurios suteikia daugiau laisvės, galimybių, lankstumo, tuo pačiu – sukelia informacinį ir fizinį nuovargį.

Integruotos komunikacijos ledkalnio teorinė viršūnė – struktūrinis komunikacijos vientisumas ir modeliavimas. Ledkalniu leidžiantis praktinio pritaikymo link – tai skirtingų komunikacijos strategijų koordinavimas, užtikrinantis organizacijos komunikacijos vientisumą, sklandumą derinant strateginius, kūrybinius, technologinius sprendimus su taktiniais veiksmais. Ir galų gale, nyrant po vandeniu, tai ypatingų kompetencijų rinkinys, gebėjimas analizuoti, prognozuoti nenuspėjamą ir dinamišką rytojų.

Magistro programa „Integruota komunikacija“ – tai išskirtinė studijų programa Lietuvoje, skirta ruošti komunikacijos profesionalus, gebančius priimti kūrybinius sprendimus ir juos valdyti įvairiausiomis komunikacijos priemonėmis, technologijomis ir metodų kombinacijomis. Kaip teigia programos dėstytoja doc. dr. Rasa Levickaitė, organizacijoms, gebančioms įveikti fragmentiškumą, pavyksta pasiekti efektyviausios komunikacijos rezultatų. Integruota komunikacija yra balansavimas tarp siekiamos tobulybės ir informacinio chaoso.

Studijų programos turinys maksimaliai orientuotas į šiuolaikinius verslo ir tarptautiniu mastu veikiančių institucijų poreikius, kur darbuotojui yra būtinybė tarpdalykiškai mąstyti ir dirbti kintančioje ir neapibrėžtoje aplinkoje.

Prognozuojama, jog tokie profesionalai ateityje užims svarią darbo rinkos dalį, jų dėka – organizacijos pridėtinę vertą vartotojams ir efektyviau generuos pajamas. Programoje studijos apima įvairias komunikacijos paradigmas ir modelius, supažindinama su  geriausiais ir produktyviausiais integruotais sprendimais, kurie būtini komunikuojant kūrybinę ir inovacinę veiklą nuo pradinės idėjos formavimo iki jos galutinio produkto ar paslaugos komercializavimo. Šioje programoje pristatomi ne tik įprastos integruotos marketingo komunikacijos metodai, bet ir atliepiantys šių dienų aktualijas studijų dalykai, kaip Medijų technologijos, Asmeninio prekės ženklo komunikacija, Vizualinė komunikacija, Skaitmeninis marketingas, Įvaizdžio ideologija, Kūrybos visuomenė ir ekonomika, Masinė komunikacija, Naujųjų medijų industrijos ir populiarioji kultūra, Atvirosios inovacijos ir kt. Studijų trukmė – 1,5 metų. Sėkmingai apgynus magistro darbą, suteikiamas komunikacijos magistro laipsnis.

„Integruotos komunikacijos“ studijų programos absolventė Živilė Maldeikytė-Brazė po studijų teigia, kad labiausiai patiko studijų kokybė ir parinkti dėstytojai. Dauguma jų buvo savo srities profesionalai ir konkrečioje sferoje dirbantys praktikai, galintys pateikti šiuolaikišką, aktualią ir naudingą informaciją. Taip pat buvo dėstoma iš modernios literatūros, užsienio ir lietuviškų mokslinių straipsnių. Paskaitoje galima laisvai ir kūrybiškai diskutuoti su dėstytojais, reikšti savo nuomonę. Praktiniai darbai taip pat buvo užduodami įdomūs ir naudingi. Aš asmeniškai ne tik įgijau komunikacijos žinių, vertingos patirties, bet ir susipažinau su puikiais ir perspektyviais žmonėmis, kurie buvo mano bendrakursiai. Iki šiol visiems šias studijas rekomenduoju kaip inovatyvias, netradicines ir išties suteikiančias šiems laikams reikalingą išsilavinimą.

„Integruotos komunikacijos“ magistro programoje studijas pradėti galima dar šią žiemą – priėmimas vyksta iki vasario 9 d. Daugiau apie programą kviečiame skaityti čia: https://ksu.lt/priemimas/magistro-studijos/integruota-kurybos-komunikacija/.

Dalinkis:

GRĮŽTI