Kazimiero Simonavičiaus universitetas (KSU) nuo 2025 m. rugsėjo 1 d. pradės vykdyti naują Šiuolaikinės komunikacijos ir medijų bakalauro studijų programą. Išankstinis priėmimas į šią programą prasidėjo balandžio 1 d.
Kuo nauja studijų programa yra išskirtinė?
Pasak KSU Tarptautinių ryšių ir plėtros prorektorės, šios programos bendrakūrėjos ir dėstytojos Deimantės Žilinskienės, ši bakalauro studijų programa skirta ugdyti komunikacijos specialistus, gebančius kurti inovatyvų turinį, taikyti naujausias skaitmenines technologijas ir analizuoti medijų poveikį visuomenei.
Programos išskirtinumas slypi jos daugiafunkciškume – programoje integruojamas požiūris į skaitmeninę komunikaciją, kūrybines industrijas ir medijų strategijas. Studijų metu studentai įgyja praktinės patirties, kurdami realius projektus ir bendradarbiaudami su verslo bei medijų industrijos atstovais. Taip pat programoje akcentuojama kūrybiškumo svarba. „Tai studijos tiems, kurie nori ne tik sekti naujausias medijų tendencijas, bet ir patys jas kurti“, – sako prorektorė D. Žilinskienė.
Augantis komunikacijos specialistų poreikis Lietuvos ir globalioje darbo rinkoje
Analizuojant komunikacijos ir medijų valdymo specialistų poreikį, paaiškėjo, kad vis daugiau verslų bei organizacijų veikia skaitmeninėje erdvėje, todėl auga ir specialistų, kurie gebėtų kurti efektyvią komunikaciją skirtingose platformose, paklausa.
2020 m. e. prekyba kaip pardavimo kanalas augo 27 %, o nuo 2021 m. kasmet auga 10–15 % (pagal „eMarketer“, „Statista“, „Forbes“). 2023 m. vien socialinių tinklų vartotojų skaičius pasaulyje pasiekė 4,9 mlrd. žmonių, o iki 2027 m. šis skaičius, prognozuojama, išaugs iki maždaug 5,85 mlrd. vartotojų (pagal dpu.lt).
Komunikacijos specialistams būtina atliepti sparčiai besikeičiančią medijų aplinką, kurioje atsiranda naujų technologijų taikymas – tokių kaip dirbtinio intelekto panaudojimas komunikacijoje, personalizuojant ar kuriant turinį, planuojant SEO strategijas ir pan.
„Verslai ir organizacijos supranta didėjančią konkurenciją ir prekės ženklo valdymo svarbą, todėl plečia komunikacijos skyrius. Auga ir asmeninių prekių ženklų svarba bei komunikacijos poreikis – tiek verslininkams, tiek nuomonės formuotojams“, – teigia prorektorė Deimantė Žilinskienė.
STRATA 2024 m. „2021–2030 m. nacionalinio pažangos plano strateginių tikslų poveikio rodiklių stebėsenos ataskaitoje“ pabrėžia, jog būtina didinti šalies tarptautinį konkurencingumą, ir tam reikalinga investuoti į aukštos kvalifikacijos komunikacijos bei žiniasklaidos specialistus.
Išskirtinis Šiuolaikinės komunikacijos ir medijų programos turinys
„Šiuolaikinės komunikacijos ir medijų bakalauro studijų programa rengs specialistus, gebančius planuoti, komunikuoti, valdyti ir rengti komunikacijos strategijas, atsižvelgiant į nuolat besikeičiančią skaitmeninę aplinką. Programa skirta asmenims, siekiantiems karjeros medijų, rinkodaros, viešųjų ryšių, žurnalistikos ir skaitmeninės komunikacijos srityse“, – sako D. Žilinskienė.
Programos turinyje numatyti studijų dalykai apima komunikacijos strategijų ir skaitmeninio turinio kūrimą, duomenimis grįstą komunikaciją, socialinių medijų valdymą, prekės ženklo komunikaciją, istorijų pasakojimą, medijų teisę ir etiką. Į studijų programą integruoti naujausiomis medijų technologijomis grįsti komunikacijos modeliai.
Daugiau apie Šiuolaikinės komunikacijos ir medijų bakalauro studijų programą galite sužinoti čia.
Dalinkis: