fbpx

Mokymai vyks: 

2019 m., spalio 5 dieną I-a dalis

2019 m., spalio 12 dieną II-a dalis

2019 m., spalio 26 dieną III-čia dalis

Mokymų laikas: 09:00-16:00 val.

Kaina: 1 dalis 150 eurų/asm., 3 dalys 400 eurų/asm.

Kursų vieta: Kazimiero Simonavičiaus universitetas (Dariaus ir Girėno 21, Vilnius).

Lektorius: Arnold Služman

Būtina išankstinė registracija į mokymus

Tel. +370 640 78 959, E-mail – krc@ksu.lt

baneris3

Apie lektorių

Arnold Služman – nepriklausomas verslo vystymo konsultantas, padedantis  tinkamai įvertinti verslo idėjas, jas įgyvendinti ir vystyti. Dirbantis Lietuvoje ir užsienio šalyse.

Lietuvoje – konsultavęs e-komercijos projektus (buitinės technikos, mobiliųjų telefonų priedų, grožio industrijos, drabužių, kompiuterinės technikos prekybos srityse) ir, žinoma, realiai veikiančius verslus (personalo atrankos, viešojo maitinimo, pramogų verslo, interneto svetainių kūrimo ir kt.).

Mokymai skirti:

Individualiems asmenims, norintiems pradėti nuosavą verslą e-komercijos srityje.

Įmonių darbuotojams, atsakingiems už įmonės elektroninės komercijos sritį.

Nauda:

Mokymų metu dalyviai bus supažindinti su praktiniais įrankiais, kurie vėliau gali būti panaudoti elektroninės komercijos procesams sukurti ir tobulinti. Taip pat dalyviai ugdys turimas ar įgis naujų kompetencijų, reikalingų elektroninės komercijos projektų įgyvendinimui ir/ar valdymui.

Mokymų programa:

Spalio 5 dieną

I-a dalis

  • E-komercija – kas tai?

E-komercijos samprata, tipai, E-komercijos (pardavimo) kanalai.

  • Teisiniai elektroninės komercijos aspektai

Kas leidžiama ir draudžiama e-komercijoje. Pirkimo, pardavimo, prekių grąžinimo taisyklės. BDAR – duomenų apsaugos reikalavimai. Atsiskaitymo sistemos ir jų pasirinkimas.

  • E-komercijos rinkos analizė

Idėjos į(si)vertinimas. Konkurencinės aplinkos analizė. Rinkos analizė. Galimybių vertinimas.

  • Verslo planas

Kaip planuojami veiksmai ir rašomas verslo planas.

Spalio 12 dieną

II-a dalis

  • E-komercijos rūšys, veiklos pasirinkimas, skirtumai.

E-komercijos veiklos vykdymo rūšys. Skirtumai tarp juridinių asmenų tipų. Tinkamas veiklos tipo pasirinkimas.

  • Biudžetas

Kas turi būti numatyta e-komercijos biudžete. Kam ir kiek būtina numatyti lėšų. Kaip skaičiuojamas pelnas, nuostolis, grynasis pelnas.

  • Rizikų valdymas

Kokie galimi e-komercijos veiklos scenarijai? Kaip įvertinti riziką. „Saugos pagalvės“ numatymas.

  • Finansinių srautų valdymas

Kiek skirti e-komercijos plėtrai. Kada samdyti darbuotojus. Kokią biudžeto dalį skirti rinkodarai. Finansų valdymas.

Spalio 26 dieną

III-čia dalis

  • Tinklapio (e-komercijos platformos) konceptas

E-komercijos platformos koncepto sukūrimas. Vizija ir jos įgyvendinimas. Tinkamos platformos pasirinkimas.

  • Verslo perkėlimas į e-verslą

Ar verta kelti veikiantį, fizinį verslą į elektroninę platformą? Veiklos ir jos kaštų optimizavimas.

  • Rinkodara

Kas yra mano klientas? Klientų paieška ir jų pasiekimas. Skaitmeninės rinkodaros kanalai. Skaitmeninės rinkodaros strategija.

  • Prekės ženklas ir jo plėtra

Prekinio ženklo pasirinkimas ir sukūrimas. Plėtros strategijos kūrimas.

Registracija

[contact-form-7 id=”19105″]

Daugiau informacijos:
krc@ksu.lt
+ 370 640 78 959