Socialinių mokslų bakalauras
Nuolatinės studijos – 3,5 m., Vilnius
Studijos lietuvių/anglų kalba
Semestro studijų kaina 1425 €.
Plačiau apie KSU nuolaidų sistemą – čia.
Taikoma 20% nuolaida įmokai už studijas iki liepos 31 d.
Socialinių mokslų bakalauras
Nuolatinės studijos – 3,5 m., Vilnius
Studijos lietuvių/anglų kalba
Semestro studijų kaina 1425 €.
Plačiau apie KSU nuolaidų sistemą – čia.
Taikoma 20% nuolaida įmokai už studijas iki liepos 31 d.
Pramogų ir turizmo industrijų studijų programoje siekiama paruošti turizmo ir pramogų specialistus, kurie gebės plėtoti inovacines idėjas organizuojant šiuolaikines pramogas ir vystant populiarias turizmo veiklas. Tokio profilio specialistai atliepia verslo poreikius, geba savarankiškai organizuoti pramogines ir turizmo veiklas, kurios atitinka šiandienos pasiūlą ir paklausą.
Studijų programos turinyje integruotas tiek išmaniųjų technologijų valdymas, turizmo įmonių marketingas, virtualusis turizmas, tiek ir konkrečių laisvalaikio renginių organizavimas bei kitų pramogas ir turizmą remiančių procesų valdymas. Studijos pagrįstos probleminio dėstymo didaktikomis, nukreiptomis ne į formalų procesą, o į kūrybinį rezultatą. Programoje dėsto gausus skaičius praktikų, kurie sėkmingai įsitvirtinę tiek turizmo, tiek pramogų rinkose.
Gausus programos partnerių tinklas leis studentams atlikti profesinę praktiką ir pasirinkti industrijas atstovaujančias organizacijas bei įmones iš šių sričių: viešbučių verslas, reklamos gamyba ir vadyba, prodiusavimas, kinas, tradicinė ir elektroninė leidyba, edukacinės paslaugos ir daugelis kitų. Praktikos vadovai stengiasi užtikrinti reikiamą studento pasirengimą įsilieti į kūrybines veiklas, siekiant pagrindinio praktikos tikslo – įgyti praktinių ir teorinių žinių, kurios lavintų darbo rinkai reikiamus įgūdžius.
Galimybė studijas derinti su darbu
Mažos studentų grupės, individualus dėmesys studentui
Didaktikos nukreiptos į kūrybinį rezultatą, o ne į formalųjį procesą
Pramogų ir turizmo studijų programoje rengiame vadybininkus, kurie studijų metu perpras ir suvoks turizmo ir pramogų verslo sinergiją. Studijų programos turinys optimaliai nukreiptas į teorinių žinių įsisavinimą ir praktinių įgūdžių ugdymą, studentai aktyviai dalyvaus kūrybiniame procese planuodami turizmo ir pramogų produktus. Ypač daug dėmesio teikiama profesinės praktikos atlikimui, tad institutas glaudžiai bendradarbiauja su socialiniais ir verslo partneriais bei aktyviai dalyvauja studentų praktikos atlikimo procese.
Pramogų ir turizmo industrijų studijų programa yra skirta motyvuotiems šiuolaikinio verslo kūrėjams, kurie įžvelgia sprogstančią pramogų ir turizmo paslaugų paklausą ir yra pasirengę sukurti išradingą pasiūlą ateities vartotojams. Šios studijų programos studentai įsisavina integruotas, tarpdisciplinines žinias, gilinasi į modernios rinkodaros principus, įsitraukia į kūrybinius procesus, pažįsta pramogų ir turizmo verslo įmones iš vidaus. Studijų programoje dėsto profesionalai, turintys verslo kūrimo ir vystymo patirtį. Studentams pateikiamos aktualios užduotys, kartu sprendžiamos realios problemos naudojant šiuolaikinius metodus ir priemones.
Visais savo studijų metais paklausta, ką studijuoju ir atsakydama, jog pramogų ir turizmo industrijas, dažniausias atsakymas, kurio sulaukdavau, būdavo „kaip nerealu!“. Žinoma, nėra taip, jog 7 semestrus galėjome tik atostogauti ir pramogauti, tačiau disciplinos, kurias studijavome, leido sujungti malonumą bei pramogas su vertingų žinių įgijimu. Ši išskirtinė studijų programa, neturinti analogų Lietuvoje, aprėpia labai daug. Ji puikiai tinka kūrybingoms asmenybėms, ne tik trokštančioms save realizuoti konkrečiame turizmo ar pramogų versle, bet ir dar tik ieškančioms savo pašaukimo. Galbūt tai komunikacijos, muzikos ar sporto sfera, o gal kompiuterinių žaidimų verslas? Studijuodami čia, turėjome galimybę „prisiliesti“ prie įvairiausių kūrybinių bei kultūrinių sričių, ir kaip teigia universiteto šūkis, – „išrasti savo ateitį!“